آخرین خبر

چگونگی استفاده از یارانه خرید در نمایشگاه کتاب

به گزارش آوای ایرانیان با اعلام خانه کتاب و ادبیات ایران با توجه به انتقال ثبت‌نام و اختصاص یارانه خرید کتاب به بخش مجازی سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، خریدارانی که تمایل به دریافت اعتبار خرید و استفاده از آن در بخش حضوری نمایشگاه را دارند، می‌توانند با مراجعه به سامانه نمایشگاه مجازی به آدرس book.icfi.ir در قسمت پروفایل درخواست یارانه اعتباری خود را ثبت کنند.

اعضای هیأت علمی، دانشجویان و طلاب سراسر کشور در صورتی که اطلاعاتشان توسط مراکز مربوطه به ستاد نمایشگاه ارسال شده باشد، می‌توانند برای دریافت یارانه اعتباری خود درخواست کنند.

پس از اختصاص یارانه اعتباری خرید کتاب، علاقه‌مندان می‌توانند به دو صورت حضوری و مجازی از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، کتاب‌های مدنظر خود را خریداری کنند.

برای استفاده از یارانه در بخش حضوری در صورت حضور ناشر در نمایشگاه و موجود بودن کتاب در غرفه، خریداران می‌توانند با مراجعه به سامانه نمایشگاه مجازی کتاب، کتاب‌های مورد نظر خود را با احتساب یارانه اعتباری خریداری کنند.

پس از نهایی شدن سفارش، کد پیگیری سفارش برای خریدار پیامک می‌شود. این کد در پروفایل و در بخش تاریخچه خریدها نیز قابل مشاهده است. لازم است خریداران با همراه داشتن این کد به غرفه ناشر در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مراجعه کرده و با اعلام کد پیگیری سفارش، کتاب‌های خود را به صورت حضوری تحویل بگیرند.

ناشرانی که در نمایشگاه فیزیکی کتاب حضور دارند، برای تحویل حضوری کتاب‌های خریداری شده در بخش مجازی نمایشگاه، می‌توانند پس از دریافت کد پیگیری سفارش از خریدار، در صورت موجود بودن کتاب‌ها در غرفه به پنل خود مراجعه و ارسال توسط ناشر را برای آن کد سفارش، ثبت کنند و کتاب‌ها را به خریدار تحویل دهند.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “چگونگی استفاده از یارانه خرید در نمایشگاه کتاب”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید