آخرین خبر

خبرگزاری آوای ایرانیان: کنسرت های بهاری جهانبخش، رسول زاده و جلیلی در قلب پایتخت

خبرگزاری آوای ایرانیان/ فرزانه غلامی تبار: جهانبخش، جلیلی و رسول‌زاده طی ماه های اردیبهشت ماه و خردادماه به همت شرکت اکسیرنوین به مدیریت آقای خانزاده در سالن میلاد تهران به روی صحنه می‌روند.

سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران طی روزهای ۲۵ و ۲۶ اردیبهشت ماه میزبان کنسرت «بابک جهانبخش» خواهد بود. این خواننده طی چهار سانس قطعات آلبوم «مدار بی قراری» را که در تابستان ۹۳ منتشر کرد، به همراه تک قطعه ها و آثار خاطره انگیزش اجرا خواهد کرد. بلیت های این کنسرت از ۴۰ تا ۱۲۰ هزار تومان قیمت گذاری شده اند. جهانبخش حدودا دو هفته قبل، تک قطعه «فراموش کردم» با ترانه خودش و تنظیم «انوشیروان تقوی» را از طریق فضای مجازی در اختیار مخاطبانش قرار داد.

«سامان جلیلی» هم یکی دیگر از خواننده هایی است که در ساعت ۱۸ روز پنجشنبه، هفتم خردادماه در سالن میلاد برنامه خود را اجرا خواهد کرد. او در روزهای پایانی سال گذشته قطعه شاد «ستاره» را منتشر کرد و یک اثر دیگر را هم در دست انتشار دارد.

«کامران رسول زاده» هم در ساعت ۲۱ همان شب کنسرت خود را برگزار خواهد کرد. این دومین بار است که سامان جلیلی و کامران رسول زاده در یک شب در سالن میلاد کنسرتی را روی صحنه می برند. آنها در تاریخ ۱۲ بهمن سال گذشته هم چنین اجرایی داشتند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “خبرگزاری آوای ایرانیان: کنسرت های بهاری جهانبخش، رسول زاده و جلیلی در قلب پایتخت”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید