آخرین خبر

سیروان خسروی اولین کنسرت آکوستیک پاپ را برگزار می کند

خبرگزاری آوای ایرانیان:اولین کنسرت آکوستیک در موسیقی پاپ ایران به زودی توسط سیروان خسروی، خواننده مطرح موسیقی پاپ برگزار می شود

به گزارش آوای ایرانیان، «سیروان خسروی» ستاره ی پاپ موسیقی ایران که چندی پیش خبر همکاری خود با کمپانی مطرح «اکس» را در صفحات اجتماعی خود منتشر کرده بود، اینبار از حضور خود در اتفاقی نو خبر داد و باز هم برای اولین نفر بودن در تجربه های جدید پیش قدم شد.

طبق این خبر قرار است اولین کنسرت اکوستیک پاپ در ایران با اجرای «سیروان خسروی» و پشتیبانی «اکس بلک» در مرداد ماه سال جاری برگزار شود و از این اتفاق با عنوان هدیه ای به مخاطب های خود و اکس بلک یاد کرد.

کمپانی اکس بلک نیز در وبسایت رسمی خود هدف از برگزاری این کنسرت را تجربه ای نو از موسیقی «سیروان خسروی» در فضایی آرام و متفاوت و صمیمی برای هواداران او خوانده است.

همچنین برای شرکت در این کنسرت کافیست به سه سوال که توسط اکس بلک در وبسایت خود با آدرس www.axe.co.ir مطرح خواهد شد، پاسخ دهید و زمان انتشار شدن سوالها متعاقبا در صفحات مجازی «سیروان خسروی» اعلام می گردد.

شایان ذکر است که جایزه ی برندگان قرعه کشی، بلیط کنسرت آکوستیک سیروان است که توسط «اکس بلک» به ۳۰۰ نفر از شرکت کنندگان داده خواهد شد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “سیروان خسروی اولین کنسرت آکوستیک پاپ را برگزار می کند”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید