آخرین خبر

برنامه‌های خردادماه سالن تئاتر باران اعلام شد

خبرگزاری آوای ایرانیان: تئاتر باران همزمان با سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد از ۱۴ تا ۱۷ خرداد ماه تعطیل است و اجراهای جدید تئاتر باران از یکشنبه ۱۷ خردادماه به صحنه می‌رود

به گزارش آوای ایرانیان، تئاتر باران همزمان با سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد از ۱۴ تا ۱۷ خرداد ماه تعطیل است و اجرای سه اثر نمایشی در تئاتر باران از روز یکشنبه هفدهم خردادماه آغاز خواهد شد.

نمایش «تونل» نوشته فارس باقری است با کارگردانی سیامک احصایی با بازی فاطمه معتمدآریا، شبنم مقدمی و روح‌الله حق گوی لسان به مدت زمان ۶۰ دقیقه همه روزه به استثنای روزهای شنبه از ساعت ۱۹:۳۰ در تئاتر باران روی صحنه می رود.

همچنین نمایش «هیچ کس نبود بیدارمان کند» به کارگردانی پیام دهکردی نیز ساعت ۲۱ در این سالن روی صحنه می‌رود. در این نمایش فریبا متخصص، الهام پاوه نژاد، پیام دهکردی، خاطره حاتمی، محمد رضا علی اکبری و … ایفای نقش می کنند. این نمایش روایتگر زندگی خانواده ای در سال ۱۳۳۲ و اتفاقاتی است که برایشان رخ می دهد که به لحاظ فضا و دغدغه های مطرح شده در آن، در ادامه همان نگاه موجود در نمایش های «زمستان خوانی» و «متولد ۱۳۶۱» است.

این مجموعه ساعت ۱۷ نیز میزبان نمایش «زبان اصلی» به کارگردانی رسول کاهانی است. آزاده صمدی، بهرنگ علوی، سعید زارعی در این نمایش ایفای نقش می کنند.

این سه نمایش از ۱۷ خرداد ماه در تئا‌تر باران واقع در خیابان انقلاب، فلسطین جنوبی، پلاک ۲۹۲ به صحنه می‌روند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “برنامه‌های خردادماه سالن تئاتر باران اعلام شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید