آخرین خبر

“بنیامین 94” سورپرایز ویژه شب داغ کنسرت “بربادرفته” موسیقی پاپ

خبرنگار: فرزانه غلامی تبار/ عکاس: پریسا فیض الهی
خبرگزاری آوای ایرانیان: جدیدترین کنسرت بنیامین بهادری به تهیه کنندگی شرکت پیام( شاهین ترابی، رضا تهامی) و گروه بنیامین موزیک و با مدیریت اجرایی شرکت آوای دوران به مدیریت سمیه کاویانی و تهیه کنندگی رسول ترابی روی صحنه رفت.
به گزارش آوای ایرانیان، بنیامنی بهادری، طی روز های ۱۱ و ۱۲ خردادماه طی ۴ سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به همت موسسه آوای دوران روی صحنه رفت تا آخرین کنسرت شهر تهران قبل از تعطیلات آخر هفته باشد.

کنسرت بنیامین بهادری (16)

بنیامین بهادری کنسرت را با “احساس مالکیت” خود شروع کرد، شروعی که خیلی از مخاطبان کنسرت طبق عادت اجراهای یکی دو سال اخیر بنیامن انتظار این آهنگ را نداشتند و توصر می ککردند بنیامین اجرا را با “هفته عشق” آغاز کند اما بهادری از همان ابتدای کنسرت متفاوت بودن اجرایش نسبت به کنسرت های قبلی خود را به رخ مخاطبانش کشید.

کنسرت بنیامین بهادری (2)

شاید دومین سوپرایز بنیامین بهادری در یان کنسرت چهره متفاوت و منحصر به فرد این خواننده بود که با کت و شلواری با رنگِ آبیِ نفتی، جلیقه ای خاص، پیرهنی سفید و سیبیلی کم پشت با موهایی که به یک سو روانه شده بود؛ وارد استیج شد به طوری که شباهت بیش از حد اندازه این هنرمند با “کلارک گیبل” بازگیر نقش اول فیلم ماندگار «بربادرفته»، تا چند دقیقه سوژه صحبت برخی مخاطبان جدی هنر بود.

بنیامین

بنیامین بهادری در این کنسرت قطعاتی چون: «احساس مالکیت، «آهای تو»، «حباب»، «کاش ندونه»، «قهوه». «من امشب می‌میرم»، «عشق داغ من»، «میدونم»، «دنیا دیگه مث تو نداره»، «میدونم یه وقتایی دلم برات تنگ می شه»، «هفته عشق»، «حالم بده»، «ضربان قلبم»، «تو خود عشقی»، «تنگ غروب»، «چند مترمکعب عشق»، «هر کی به من می رسه»، «تنها شدم وای» و «عشق در روز قیامت» را برای مخاطبان خود اجرا کرد.

کنسرت بنیامین بهادری (4)

بنیامین بهادری که معمولا طی سال های اخیر با ظواهر مختلف در میان مردم ظاهر میشود در این کنسرت هم با یک تیپ خاص به روی صحنه آمد که تنوع در اجراهایش به تنوع ظاهرش هم سرایت کند تا بتواند شبی خاطره انگیز را برای مخاطبانش رقم بزند.

کنسرت بنیامین بهادری (8)

یکی دیگر از اتفاقات متفاوت کنسرت بنیامین هم دراین اجرا توسط روابط عمومی شرکت آوای دوران صورت گرفت آنجایی که این شرکت در اقدامی قابل تامل و تحسین برانگیز خبرنگاران خبرگزاری های رسمی را در جایگاه VIP سالن میلاد نمایشگاه تهران مستقر کرد تا با این اقدام شاهد آغاز سرفصی جدیدی از نحوه برخورد با خبرنگاران خبرگزاری های رسمی در برنامه های فرهنگی و هنری باشیم.

کنسرت بنیامین بهادری (11)

بنیامین بهادری در این کنسرت هنگان خواندن آهنگ های “آهانی تو”، “تنها شدم وای” و “حالم بده” به این نکته اشاره کرد که اوایل برخی ها می گفتند مگر میشود یک خواننده بتوانند چنین آهنگ را با این سرعت خواندن، اجرا کنند و می گفتند این آهنگ ها کامپیوتری است اما امشب با کمک شما تمامی این آهنگ‌ها را به صورت همخوانی اجرا می کنیم تا آن عده بدانند از انسان چه کارهایی بر می‌آید.

کنسرت بنیامین بهادری (1)

در پایان کنسرت “بنیامین بهادری” کلیپی از آلبوم جدید بنیامین با عنوان “بنیامین ۹۴” برای هوادران بنیامین پخش شد که علاوه بر استقبال بالای مخاطبان، نوید دهنده این موضوع بود که برای انتشار آلبوم جدید بنیامین نباید زیاد انتظار کشید.

کنسرت بنیامین 1 (1)

لازم بخه ذکر است، آلن بارسخیان گیتار الکتریک، آرش سعیدی به یس، محمد موجرلو گیتار آکوستیک، استیو آوانسیان درامز، علیرضا میرآقا سازهای بادی و پرکاشن، علی منصوری کیبورد و رهبر ارکستر، مسعود داعی مدیر هماهنگی و سلیم احمدی مدیر برنامه‌ها اعضای اجرایی گروه بنیامین موزیک را تشکیل می‌دادند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در ““بنیامین ۹۴” سورپرایز ویژه شب داغ کنسرت “بربادرفته” موسیقی پاپ”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید