آخرین خبر

نشست مسئولان خانه موسیقی در پردیس قلهک کنسل شد

خبرگزاری آوای ایرانیان:دومین جلسه از سلسله نشستهای«گفتمان ضرب اصول» که قرار بود روز یکشنبه ۲۴ خرداد در پردیس سینمایی قلهک به «بررسی عملکرد ۱۵ ساله خانه موسیقی» با حضور دست اندرکاران این نهاد اختصاص داشته باشد با توجه به خواست مسئولان خانه موسیقی کنسل شد.

به گزارش آوای ایرانیان، قرار بود اولین مرحله از سلسله نشست های«گفتمان ضرب اصول» با موضوع بررسی«عملکرد ۱۵ ساله خانه موسیقی» طی سه جلسه در تاریخ های ۱۷ خرداد(تنها با حضور منتقدان خانه موسیقی)، ۲۴ خرداد(تنها با حضور مسئولان خانه موسیقی) و ۳۱ خرداد(به صورت مشترک بین دو گروه منتقدان و مسئولان خانه موسیقی)در پردیس سینمای قلهک برگزار شود.

جلسه اول این نشستها طبق برنامه اعلام شده ۱۷ خرداد با حضور منتقدان برگزار شد؛ روز یکشنبه ۲۴ خرداد نیز جلسه دوم بررسی عملکرد ۱۵ ساله خانه موسیقی به پاسخ گویی مسئولان این نهاد در پردیس سینمایی قلهک اختصاص داده شده بود منتهی با توجه به پیام ها و نامه های بدون پاسخ برگزار کنندگان جلسات به مدیرعامل محترم خانه موسیقی، و همچنین با توجه به سخنان حمیدرضا نوربخش که در سایت این خانه گفته است«اگر در هر جلسه تنها یک گروه از منتقدان یا نمایندگان خانه موسیقی شرکت کنند در پاسخگویی شائبه ایجاد خواهد شد به همین منظور اعلام کردیم نمایندگان خانه موسیقی آمادگی دارند در هر چند نشستی که لازم باشد بطور مشترک با منتقدان شرکت نمایند» از این رو برگزار کنندگان سلسله نشستهای«گفتمان ضرب اصول» نشست روز ۲۴ خرداد خود را با توجه به خواست مسئولان خانه موسیقی کنسل کردند.

این در حالی است که نشست ۳۱ خرداد«گفتمان ضرب اصول» که به موضوع بررسی عملکرد ۱۵ ساله خانه موسیقی با حضور هر دو گروه«منتقدان» و «مسئولان خانه موسیقی» اختصاص دارد همچنان پابرجاست و در صورت امتناع هر کدام از این دو گروه برای حضور در نشست، این برنامه طبق روال از پیش تعیین شده راس ساعت ۱۶ روز یاد شده برگزار خواهد شد.

همچنین با توجه به اتفاقات امروز جامعه موسیقی کشورمان و لغو پی در پی کنسرتها در شهرهای مختلف، دست اندرکاران برگزاری«گفتمان ضرب اصول» مرحله دوم از جلسات خود را به موضوع«بررسی مشکلات کنسرتها (اجراهای زنده)» اختصاص داده اند تا مسائلی چون نحوه صدور مجوزها، ضمانت اجرایی مجوزهای قانونی، لغو کنسرتهای مجوزدار و بسیاری مسائل مربوط به این موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

هدف اصلی برگزار کنندگان سلسله نشست های«گفتمان ضرب اصول» ایجاد فضایی مناسب و به دور از هر گونه عصبیت و تنش برای بیان مشکلات موجود جامعه موسیقی است تا ضمن آگاهی از این مشکلات، فعالان و دست اندرکاران این جامعه شریف در جهت اصلاح و بهتر شدن شرایط صنفی شان حرکت کنند.

علاقمندان برای شرکت در نشست ۳۱ خرداد«گفتمان ضرب اصول» که به موضوع بررسی عملکرد ۱۵ ساله خانه موسیقی با حضور هر دو گروه«منتقدان» و «مسئولان خانه موسیقی»اختصاص دارد می توانند از ساعت ۱۶ به آدرس خیابان شریعتی، خیابان یخچال، پردیس سینمای قلهک مراجعه کنند.

برنامه های آتی سلسله نشست های«گفتمان ضرب اصول» به بررسی موضوعاتی چون«موسیقی در رسانه ملی»، «کپی رایت»،«بررسی مشکلات کنسرتها (اجراهای زنده)» و … اختصاص دارد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “نشست مسئولان خانه موسیقی در پردیس قلهک کنسل شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید