آخرین خبر

واکنش هنرمندان موسیقی به پیروزی والیبالیست ها مقابل آمریکا

خبرگزاری آوای ایرانیان: باز هم دلاورمردان تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران در دو رقابت حساس و نفس گیر لیگ جهانی ۲۰۱۵ افتخارآفرینی کردند. شاگردان «اسلوبودان کواچ» روز جمعه به مصاف تیم ملی آمریکا، قهرمان المپیک و لیگ جهانی، رفتند و توانستند با نتیجه سه بر صفر پیروز از زمین خارج شوند. پس از این رقابت برخی منتقدان و کارشناسان والیبال در دنیا اعلام کردند که تیم ایران بر حسب یک اتفاق موفق به شکست آمریکا شده است. به همین دلیل نبرد یکشنبه شب کاپیتان «سعید معروف» و یارانش برابر ایالات متحده از حساسیت زیادی برخوردار بود. این بار هم بازیکنان ایران حریف را مغلوب و مقهور اتحاد خود کردند و در سه ست پیاپی به پیروزی دست یافتند.
این دو مسابقه جذاب واکنش های گسترده ایرانیان در اقصی نقاط دنیا را به دنبال داشت. اهالی موسیقی هم همانند سایر هموطنان پس از پیروزی بر آمریکا واکنش های جالبی داشتند که در این گزارش نگاه اجمالی بر آنها خواهیم داشت:

*فریدون آسرایی (خواننده پاپ)
او با اشتراک گذاری عکس یک دسته گل نوشت:«پیروزی تیم ملی والیبال ایران در مقابل آمریکا رو به همه شما عزیزان تبریک میگم». فریدون آسرایی پیش از دیدار اول ایران و آمریکا در سالن دوازده هزار نفری آزادی اجرای زنده داشت.

*مازیار فلاحی (خواننده پاپ)
پیام خواننده آلبوم «قلب یخی» به همراه طرح گرافیکی که به اشتراک گذاشت کوتاه بود:«ای جونم…»

*یاس (خواننده رپ)
او جمله «زنده باد ایران» را برای تبریک این پیروزی های شیرین انتخاب کرد.

*دکتر محمدرضا چراغعلی (آهنگساز و تنظیم کننده)
عکسی که این آهنگساز با سابقه انتخاب کرد تلفیقی از چهره بازیکنان تیم ملی والیبال و یوزپلنگ آسیایی بود و در توضیح آن نوشت:«یوزپلنگای واقعی…ممنونیم…»

*یاحا کاشانی (ترانه سرا)
او برای عکس خود این جمله را به همراه شکلک های لبخند انتخاب کرد:«من میگم آمریکا…میگن چرا میگی. بازم تبریک شما تبریک به خودم تبریک به هم. و یه خسته نباشید و دست مریزاد جانانه به همه شیر بچه های دلیر و با حال تیم ملی والیبال.»

*یاسر داودیان (خواننده پاپ)
او عکسی از اسلوبودان کواچ و یارانش را به اشتراک گذاشت و گفت:«دمتون گرم. درود به شرف و غیرتتون. زنده باد ایران و ایرانی.»

*حسین توکلی (خواننده پاپ)
این خواننده جوان نوشت:«اینا بدجور عشقن به خدا. درود به شرفتون. تبریک به همه تبریک به شما تبریک به خودم.»

*میدیا فرج نژاد (آهنگساز و نوازنده موسیقی ایرانی)
او تنها عضو خانواده موسیقی ایرانی بود که در شادی امشب سهیم شد و گفت:«دم همتون گرم…به احترام شما باید ایستاد. دست مریزاد. درود به غیرت تک تک اونهایی که یک لحظه توی استادیوم دست از تشویق برنداشتند.»

*حسین شریفی (نوازنده ترومبون)
این نوازنده با سابقه عکسی که به یادگار با سعید معروف و محمد موسوی را انتخاب کرد و این متن را همراه آن به مخاطبانش ارائه کرد:«کسی هست آیا، حتی یه نفر، که عاشقتون نباشد و شما رو دوست نداشته باشد؟ آیا این چیزی نیست جز موهبت خداوند و تلاش و منش و درون زیبا شما؟ یه دنیا دوستون دارم. چه لذتی بالاتر از اینکه تمام ایران بهتون افتخار می کنند، زنده باشین و سلامت و شادمان.» منبع: موسیقی ما

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “واکنش هنرمندان موسیقی به پیروزی والیبالیست ها مقابل آمریکا”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید