آخرین خبر

سه نمایش جدید در نوفل‌لوشاتو به صحنه می‌روند

به گزارش آوای ایرانیان  به نقل از روابط عمومی عمارت نوفل‌لوشاتو، «آنتیگونه» به کارگردانی محمدرضا آگاه و «تبانی» به کارگردانی رضا بهدادنیا از پایان شهریور ماه و «کمدی گمنام» به کارگردانی علی اصغری از ۶ مهر ماه در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه می‌روند.

نمایش «آنتیگونه» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا ‌آگاه و ChatGPT (AI) با تهیه‌کنندگی سجاد افشاریان از ۳۰ شهریور ماه تا ۱۴ مهر ماه هر شب ساعت ۱۸ به مدت ۶۰ دقیقه روی صحنه می‌رود.

در این نمایش مهسا ‌جمشیدی، پدرام ‌زمانی، پارسا ‌صحرایی، سجاد ‌میر ایفای نقش می‌کنند. استفاده از هوش مصنوعی در اجرا و تبلیغات اثر از جمله نکات قابل توجه درباره این نمایش است.

همچنین نمایش «تبانی» به نویسندگی محمدعلی سلیمان تاش، آروین ‌مقدمی و کارگردانی و تهیه‌کنندگی رضا بهدادنیا نیز از ۳۱ شهریور ماه تا ۱۴ مهر ماه هر شب از ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه اجرا می‌شود.

در این نمایش سامان ‌احمدی ‌شهمیرزادی، فرزین ‌فرزانه، صبا ‌صادقی، ماهور ‌شیدایی ‌فر، سمانه ‌عباسی، امیررضا ‌علمداری، هدیه ‌ثریا، متین بهرامی، پرند ‌کانطوری، رها علی بابایی، علی ‌کرمانی، امین ‌قندیار، مبینا طبایی، سانای امیرآبادی، مریم ‌افشار به عنوان بازیگر حضور دارند.

«کمدی گمنام» دیگر اثر نمایشی است که به نویسندگی و کارگردانی علی اصغری و با تهیه‌کنندگی علیرضا ملاحسینی و علی مافی از ۶ مهر ماه تا ۹ آبان ماه روی صحنه خواهد رفت.

فرزاد حسنی و حسین ‌پورکریمی بازیگرانی هستند که در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “سه نمایش جدید در نوفل‌لوشاتو به صحنه می‌روند”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید