آخرین خبر

علی زند وکیلی خواننده تیتراژ «نیاز» شد

خبرگزاری آوای ایرانیان: موسیقی تیتراژ مینی سریال «نیاز» به علی زند وکیلی، خواننده جوان شیرازی واگذار شد.

به گزارش آوای ایرانیان، حسین سهیلی زاده ضمن اعلام این خبرگفت:علی زند وکیلی که سبک متفاوتی از موسیقی سنتی را ارائه داده و موسیقی تیتراژبسیاری از سریال‌ها و برنامه‌های تلویزیونی را اجرا کرده، اجرای موسیقی این مینی سریال را به عهده دارد که اثری تاثیرگذار درآمده و از امتیازات این مجموعه به حساب می‌آید.

به گفته سهیلی‌زاده، علی زند وکیلی یکی از تصنیف های ماندگار قدیمی را بازسازی و بازخوانی کرده که با فضا و قصه سریال نیز منطبق است.

بنا بر این گزارش، اکنون نزدیک به نیمی ازاین مینی سریال تصویربرداری شده که تا شب های قدر ادامه خواهد داشت. داستان نیاز درباره زوج جوانی به نام‌ پیمان و کمند است، این دو در خارج از کشور با یکدیگر آشنا و ازدواج کرده‌اند. با ورود آنها به خانه پدری پیمان، سیما مادر پیمان برای اولین بار عروس خود را می‌بیند. این آشنایی واکنش‌هایی را در خانواده برمی‌انگیزد و داستان‌های مختلفی را شکل می‌دهد.

در این سریال بازیگرانی چون: بهاره افشاری، حدیث میرامینی، شهرزاد کمال زاده، عمار تفتی، پندار اکبری، پوراندخت مهیمن، آرش تاج تهرانی، سیروس میمنت حضور دارند.

این مینی سریال ۵ قسمتی که ازمحصولات مرکزامورنمایشی سیما(سیما فیلم) است در شب های قدر به جای سریال « پایتخت ۴» از شبکه یک پخش می شود.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “علی زند وکیلی خواننده تیتراژ «نیاز» شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید