آخرین خبر

“مرد حنجره طلایی” در 82 سالگی می خواند

خبرگزاری آوای ایرانیان: “اکبر گلپایگانی” مشهور به «گلپا» استاد و خواننده قدیمی و صاحب سبک موسیقی ایرانی، تازه ترین اثرش را با عنوان «شعر ناگفته» به زودی منتشر و اینترنتی در دسترس مخاطبین قرار می دهد.
به گزارش آوای ایرانیان، «شعر ناگفته» با شعر و آهنگی از «فضل الله توکل» تولید شده است و تا آخر تیرماه در دسترس دوستداران این خواننده قرار خواهد گرفت، لازم به ذکر است، این هنرمند موسیقی در فیلم “مرد حنجره طلایی” حضور داشته است.
پیشتر و در سالگرد هشتاد و دومین زادروز «گلپا»، وی درباره تازه ترین قطعه ای که ضبط کرده، به خبرنگار «موسیقی ایرانیان» گفته بود: «بله. یک ترانه جدید خواندم. حالا بماند که خیلی‌ها می‌گفتند گلپا مریض است و دیگر نمی‌تواند بخواند و زود خلاصه فاتحهء طرف را می‌خوانند. (خنده) برای هر کسی مریضی پیش می‌آید و خب با مراقبت خوب می‌شود. کمی هم مثبت فکر کنیم. من که بد کسی را نمی‌خواهم. مردم را دوست دارم. آنهایی که مارا نمی‌خواهند هم دوست دارم.»
«گلپا» همچنان در هشتاد و دو سالگی می‌خواند و این معجزه عشق است، هیچ چیز، حتی سال‌ها نبودن در متن جریانات روز موسیقی او را از یاد مردم نبرده است و هر روز در خاطر مردم بزرگ‌تر می‌شود، این هم معجزه عشق است.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در ““مرد حنجره طلایی” در ۸۲ سالگی می خواند”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید