آخرین خبر

تازه ترین کنسرت ارکستر سمفونیک تهران با حضور نوازنده جهانی

خبرگزاری آوای ایرانیان: ارکستر سمفونیک تهران به رهبری علی رهبری همراه با دالیبور کاروای نوازنده با سابقه ویولن کنسرتی را طی روزهای ۲۴ و ۲۵ تیر ماه در تالار وحدت برگزار می کند.

به گزارش آوای ایرانیان، در این کنسرت که در روزهای پایانی سومین هفته از تیر ماه اجرا خواهد شد «برامس کنسرتو برای ویولن» و «مندلسون، سمفونی ایتالیایی» برای علاقه مندان اجرا می شود.

در این کنسرت که ساعت ۲۱:۳۰ روزهای ۲۴ و ۲۵ تیر ماه برگزار می شود، دالیبور کاروای نوازنده چیره دست ویولن از به عنوان سولیست ویولن حضور خواهد داشت.

دالیبور کاروای نوازنده مطرح ویو لن متولد ۱۹۸۵ در اسلواکی و برنده چندین جایزه بین المللی است که از جمله آنها می توان به جایزه بزرگ «یورو ویژن» برای جوان ترین نوازندگان در برلین در سال ۲۰۰۲، جایزه بین المللی تیبور وارگا در سوئیس در سال ۲۰۰۳ و جایزه دیوید اویستراخ مسکو در سال ۲۰۰۸ اشاره کرد.

کاروای به عنوان سولیست با ارکسترهای مطرح و مهمی همکاری داشته است که از جمله آنها می توان به اجرای وی در سالن موسیکورین در وین و در سراسر اروپا، آمریکای جنوبی، آفریقای شمالی و آسیا اشاره کرد. وی در کنار کنسرت های کلاسیک بسیاری که روی صحنه برده است در اجراهای خیریه بسیاری برای سازمان ملل متحد شرکت کرده است.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “تازه ترین کنسرت ارکستر سمفونیک تهران با حضور نوازنده جهانی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید