آخرین خبر

«رضا صادقی» هم مجری شد

خبرگزاری آوا ی ایرانیان: خواننده آلبوم «فقط گوش کن…» در یک برنامه شبانگاهی در شبکه استانی زادگاهش هرمزگان، به عنوان مجری به اجرای برنامه می پردازد.

به گزارش آوا ی ایرانیان، رضا صادقی که پیش از این علاوه بر تجربه خوانندگی، تجربه حضور در سینما را نیز داشته، این بار در نقش یک مجری تلویزیونی ظاهر شده است و قرار است هر شب از شبکه استانی هرمزگان روی آنتن برود.

«ماه مهربان» عنوان ویژه برنامه‌ای تلویزیونی به مناسبت ماه مبارک رمضان است که به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمد عوض‌پور هر شب ساعت ۲۱ ازسیمای خلیج فارس پخش می‌شود. این برنامه در ۳۰ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای تهیه شده و هر شب مهمان ضیافت معنوی روزه داران هرمزگانی است.

گزارش، موسیقی، مفاخر، با هنرمندان، معرفی آداب و رسوم ماه رمضان در هرمزگان، معرفی چهره‌های قرآنی و آشنایی با مشاغل سخت از جمله بخش‌های مختلف برنامه ماه مهربان است که هر شب تقدیم بینندگان می‌شود.

رضا صادقی درباره این تجربه در گفتگویی کوتاه گفت: « اولین تجربه همیشه هیجان انگیز است. امیدوارم بتوانم اجرای قابل دفاع را در این برنامه داشته باشم.»

این خواننده که احترام و علاقه فراوانی به آئین ها و رسوم زادگاهش دارد، در سالهای گذشته با بازی و حضور در فیلم «بی خداحافظی» تجربه جالبی را هم در سینما به عنوان بازیگر داشت که این فیلم روایتگر سرنوشت کاری و زندگی شخصی این خواننده در همه سالهایی بود که به تازگی از جنوب به تهران نقل مکان کرده بود.

«فقط گوش کن…» عنوان آخرین آلبومی ست که ازاین خواننده در بازار موسیقی کشور منتشر شده است.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«رضا صادقی» هم مجری شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید