آخرین خبر

رسیتال ویلن نواز اسلواكي در تالار رودکی

خبرگزاری آوای ایرانیان: «دالیبور کاروای» نوازنده چیره دست ویلن رسیتال ویلن خود را در تالار رودکی برگزار می کند.

به گزارش آوای ایرانیان،‌ »دالیبور کاروای» نوازنده جوان و مطرح ویلن در عرصه بین الملل در روزهای پایانی تیر ماه برای همراهی با ارکستر سمفونیک تهران به ایرانی می آید و قرار است در مدت حضورش در ایران علاوه بر اجرا با ارکستر ، دو شب نیز در قالب رسیتال در تاریخ های ۲۲ و ۲۳ تیرماه به اجرا بپردازد.

«دالیبور کاروای» نوازنده مطرح ویلن متولد ۱۹۸۵ در اسلواکی و برنده چندین جایزه بین المللی است که از جمله آن ها می توان به جایزه بزرگ یوروویژن برای جوان ترین نوازندگان در برلین در سال ۲۰۰۲، جایزه بین المللی تیبور وارگا در سوئیس در سال ۲۰۰۳ و جایزه دیوید اویستراخ مسکو در سال ۲۰۰۸ اشاره کرد.

«کاروای» به عنوان سولیست با ارکسترهای مطرح و مهمی همکاری داشته است که از جمله آن ها می توان به اجرای وی در سالن موسیکورین در وین و در سراسر اروپا، آمریکای جنوبی، آفریقای شمالی و آسیا اشاره کرد.

وی در کنار کنسرت های کلاسیک بسیاری که به روی صحنه برده است در اجراهای خیریه بسیاری برای سازمان ملل متحد نیز شرکت کرده است.

رسیتال ویلن «دالیبور کاروای» ۲۲ و ۲۳ تیر ماه در تالار رودکی اجرا خواهد شد که علاقمندان برای تهیه بلیط آن می توانند به سامانه فروش iranconcert.com مراجعه کنند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “رسیتال ویلن نواز اسلواکی در تالار رودکی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید