آخرین خبر

اظهارنظر درباره نبود رشیدپور، علیخانی و جوان/ ایرج طهماسب بازگشت

به گزارش  آوای ایرانیان محسن برمهانی معاون سیما امروز چهارشنبه ۱۶ اسفندماه طی یک نشست خبری با حضور خبرنگاران به معرفی برنامه‌های ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ پرداخت و توضیحاتی درباره حضور سلبریتی‌ها و بازگشت برخی از هنرمندان به تلویزیون ارایه کرد.

این نشست با حضور جمعی از مدیران از جمله مهدی نقویان رییس سیمافیلم، سلیم غفوری قایم مقام معاون سیما، محمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم، مجید اکبرشاهی رییس مرکز سیمرغ و برخی دیگر از مدیران برگزار شد.

اعلام و معرفی برنامه‌های تحویل سال و رمضان

برمهانی در ابتدای نشست بیان کرد: معمولا برنامه های ما برای نوروز برای ۱۳ روز برنامه ریزی می شد اما امسال برای ۳۰ روز برنامه داریم.

وی اضافه کرد: امسال محمدحسین کشکولی مسؤولیت کمیته ماه رمضان و محمدرضا خوشرو مسؤولیت نوروز سیما را بر عهده دارند. امسال ۹ برنامه سحر و ۱۰ برنامه افطار داریم و علاوه بر اینها از آنجا که بیش از ۳۰ درصد برنامه های ترتیل خوانی را دنبال کرده بودند امسال هم ترتیل خوانی و ۱۵ برنامه مناجات داریم.

معاون سیما درباره برنامه «محفل» بیان کرد: از برنامه‌های ویژه می‌توان به «محفل» اشاره کرد که باعث شد طیف رنگارنگی از مردم و قشری که شاید با مفاهیم قرآنی ارتباط کمتری دارد به واسطه این برنامه با این مفاهیم انس پیدا کند. از دیگر برنامه های رسانه ملی در ماه مبارک رمضان برنامه «زندگی پس از زندگی» است که برنامه افطارگاهی شبکه چهار محسوب می‌شود. پویشی هم با همراهی سازمان تبلیغات داریم که مواجهه مردم با آیات خاص است و نامش «زندگی با آیه ها» است.

«زیرخاکی» و «نون.خ» در شبکه یک

وی درباره سریال‌ها نیز گفت: شبکه یک سریال «زیرخاکی» را تا روزهای قدر پخش می‌کند و بعد هم سریال «نون.خ» را روی آنتن داریم. از شبکه دو سریال «رستگاری» و از شبکه سه سریال «هفت سر اژدها» پخش می شود که کاری امنیتی سیاسی است.

برمهانی درباره فیلم‌های جدید توضیح داد: ۱۹۰ فیلم جدید خواهیم داشت که شامل ۱۳ فیلم ایرانی می شود. تلویزیون به نفع سینما کنار کشیده است. فیلم های جدید ایرانی «هناس»، «مصلحت» و «ضد» برای اولین بار از تلویزیون پخش می شوند. فیلم های خارجی نیز از ۵۱ کشور به نمایش درمی آیند.

وی با اشاره به برنامه های تحویل سال بیان کرد: برنامه «ایران دوست داشتنی» برای تحویل سال پخش می‌شود. این برنامه در نوروز هم ادامه دارد و پدرام کریمی، امیرحسین مدرس، فلورا سام و محمد معتمدی مجریانش هستند. برنامه افطار نیز «هلال» نام دارد که محمد دلاوری مجری آن است و برنامه سحر را حسن سلطانی اجرا می کند.

معاون سیما در بخش دیگر صحبت هایش به برنامه های شبکه دو اشاره کرد و گفت: برنامه تحویل سال شبکه دو «شب عید» نام دارد و برنامه های افطار و سحر هم ادامه دارد. مجری تحویل سال المیرا شریفی مقدم، وحید رونقی و مجید یحیایی هستند.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “اظهارنظر درباره نبود رشیدپور، علیخانی و جوان/ ایرج طهماسب بازگشت”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید