آخرین خبر

دلنوشته های بانوان موسیقی ایران برای “مادر لالایی های ایل”

خبرگزاری آوای ایرانیان: تعدادی از بانوان موسیقی ایران، همزمان با آغاز ما رمضان، با ارسال دلنوشته ای یرای خبرگزاری آوای ایرانیان برای بانو “پروین بهمنی” در را همبارزه با بیماری سرطان آرزوی سلامتی کردند.
به گزارش آوای ایرانیان، پروین بهمنی لالایی‌خوان و پژوهشگر موسیقی است که عمر خود را صرفِ پرداختن به موسیقی قشقایی کرده است. بی گمان فعالیت‌های پروین بهمنی در عرصه موسیقی قشقایی مهمترین عاملِ ماندگاری این موسیقی است. اگر امروز ما اثری از لالایی‌های قشقایی در اختیار داریم به دلیل همتِ این بانو است.

پروین بهمنی

اما بهمنی این روزها در بستر بیماری است. او سرطان سینه دارد. شیمی درمانی کرده و نوبت به رادیو تراپی رسیده است. ۶۰ میلیون تومان برای درمانش هزینه کرده و ارگان‌های دولتی تنها یک میلیون تومان به او کمک هزینه درمان داده‌اند.

حال تعدادی از بانوان مطرح موسیقی بانوان با ارسال دلنوشته هایی به خبرگزاری آوای ایرانیان، همزمان با آغاز ماه رمضان، برای این هنرمند موسیقی ایران آرزوی سلامتی کردند.

پری ملکی

پری ملکی: نازنین بانوی موسیقی عشق و مهر میدونم که شما میتونید با این بیماری مقابله کنید صدای شم و نوای زیبای شما قویتراز این بیماریه و شما به اون پیروز میشید ایمان دارم عزیز نازنین.

سهیلا پورگرامی

سهیلا پورگرامی: سلامی باعشق به همه هنرپروران هنردوستان وهنرمندان عزیز/ سلامتی برای ایشان ازدرگاه پروردگارمنان، خداوندا در این ماه قشنگت نظرمرحمتی به همه بیماران داشته باش مخصوصاًکسانی که میتوانندروحاًبه ارامش برسند روح خوانندگان بانوی پرمهرماروهم ارام کن وسلامتی عنایت فرما

پروین سلطانی

پروین سلطانی: با باران ِ دعا، به آتش سرطانت، می باریم
کاش سایه ات با سلامتی و سرافرازی همچنان بر سر اهالی موسیقی، مستدام بماند.
مبارزه کن با این درد، بانوی پاک ِ سرزمینم.

شهلا میلانی

شهلا میلانی: آرزوی سلامتی برایت دارم.

گفتنی است، دلنوشته های سایر بانوان موسیقی ایران برای پروین بهمنی به این خبر اضافه و بروز خواهد شد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “دلنوشته های بانوان موسیقی ایران برای “مادر لالایی های ایل””

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید