آخرین خبر

افقه، هنجنی و سرایی شورای فنی ارکستر «موج‌نو» شدند

خبرگزاری آوای ایرانیان: نوید افقه، پاشا هنجنی و پویا سرایی، در کنار علی قمصری، به‌عنوان شوراى فنی و هیئت انتخاب کننده‌ى هنرمندان ارکستر «موج نو» حضور خواهند داشت.

به گزارش آوای ایرانیان، احسان مقدس پور مدیر روابط عمومی ارکستر موج نو در این رابطه گفته است: «تا کنون استقبال بسیار خوبی از فراخوان این ارکستر صورت گرفته است، به‌طوری‌که تا این لحظه بیش از صد و پنجاه نفر برای آزمون ثبت نام کرده‌اند که تا پایان روز سه شنبه از طریق ایمیل برنامه زمان‌بندی و مواد آزمون برای نوازندگان ارسال خواهد شد».

روابط عمومی ارکستر موج نو ضمن پاسداشت شوق و علاقه‌ی نوازندگان موسیقی ایرانی برای حضور در این فعالیت جدی، از شهرام صارمی، مدیریت و مجموعه فرهنگسرای ارسباران کمال امتنان را برای همکاری و سعه‌صدر ایشان دارد.

آزمون گزینش نوازندگان این ارکستر روز چهارشنبه ۱۰ تیر، ساعت ۱۰ صبح در فرهنگسرای ارسباران آغاز خواهد شد.

ارکستر «موج نو» با هدف «ارائه ی آثار چندصدایى نسل تازه ی موسیقى، با هویت موسیقی ردیف-دستگاهى در قالبى سازمان یافته و منسجم، ایجاد پل ارتباطى بین نگاه نسل حاضر و قدما در بیان لحن ها و تکنیک ها و دمیدن روحى تازه در موسیقى پرمحتواى ایران با ایجاد اتحاد بین هنرمندان و اجراى آثارى با ظرفیت هاى تازه و پویا» تشکیل شده است.

گزینش نوازندگان در مصاحبه‌ای حضوری انجام می‌گیرد و نوازندگان سازهاى ملودیک (تار، سه تار، سنتور، نى، کمانچه، کمانچه آلتو، قیچک ، قیچک آلتو و قیچک باس) باید با ردیف موسیقی دستگاهى ایران آشنا بوده و علاوه بر آن بر مؤلفه های اجرایى در نوازندگى مانند «ریتم»، «داینامیک»، «تکنیک هاى نوازندگى»، «سونوریته» و …، دشیفر و نت خوانى مسلط باشند. نوازندگان سازهاى کوبه اى هم باید بر تکنیک هاى نوازندگى (ریتم، داینامیک، فرم و …)، دشیفر و نت خوانى تسلط داشته باشند.

علاقه مندان می توانند جهت اطلاعات بیشتر با ایمیل mojeno.music@gmail.com مکاتبه کنند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “افقه، هنجنی و سرایی شورای فنی ارکستر «موج‌نو» شدند”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید