آخرین خبر

دبیر اجرایی انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران انتخاب شد

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از ستاد خبری دهمین دوره‌ انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران، محمد رحمانیان بر اساس حکمی بهزاد صدیقی را به عنوان دبیر اجرایی دهمین دوره‌ انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران، انتخاب و معرفی کرد.

 

در حکم بهزاد صدیقی آمده است:

 

«با توجه به تجربیات ارجمند و معتبر جناب‌عالی در مدیریت و دبیری عرصه‌های فرهنگی، هنری و اجرایی و خدمات همیشه‌گی و مؤثرتان در تئاتر ایران‌زمین، به موجب این حکم، جناب‌عالی به عنوان دبیر اجرایی دهمین دوره‌ انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران منصوب می‌شوید. بدون تردید، حضور جناب‌عالی در پیش‌برد اهداف این دوره‌ و نیز در هر چه باشکوه‌تر برگزارشدن این رویداد ملی‌فرهنگی، افتخارآفرین و مؤثر خواهد بود. بهروزی همیشه‌گی جناب‌عالی را آرزومندم.»

 

بهزاد صدیقی نمایشنامه‌نویس، کارگردان، پژوهش‌گر تئاتر و سینما و استاد دانشگاه، از دوره‌های دوم تا نهم انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران، به عنوان عضو شورای سیاست‌گذاری، دبیر اجرایی و در ۲ دوره نیز به عنوان دبیر این رویداد ملی فرهنگی بوده و هم اکنون نیز عضو هیات مدیره و سخنگوی کانون نمایشنامه‌نویسان و مترجمان تئاتر ایران است.

 

دهمین دوره‌ انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران به دبیری محمد رحمانیان در سه بخش نمایشنامه‌های تألیفی، اقتباسی و ترجمه، توسط کانون نمایشنامه‌نویسان و مترجمان تئاتر ایران در دی ماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

 

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “دبیر اجرایی انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران انتخاب شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید