آخرین خبر

مساله‌ لغو کنسرت‌ها در «بیداد»

خبرگزاری آوای ایرانیان: دومین نشست از سلسه‌ نشست‌های «بیداد» که به بررسی مسایل موسیقی ایران می‌پردازد، فردا با حضور تعدادی از اهالی موسیقی و همچنین مدیران مربوطه، به بررسی مساله‌ لغو کنسرت‌های موسیقی خواهد پرداخت.

به گزارش آوای ایرانیان، در این نشست که از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در تالار رودکی تهران برگزار خواهد شد، «پیروز ارجمند» مدیر دفتر موسیقی ، «حمیدرضا نوربخش» مدیر عامل خانه‌ی موسیقی به همراه «کامبیز نوروزی» حقوقدان نظرات خود در این خصوص را بیان خواهند کرد، ضمن آنکه «حسام‌الدین سراج» ، «مسعود شعاری» ، «مجید درخشانی» و همچنین «نادر مشایخی» آهنگساز حضور خواهند داشت تا از منظرِ فعالان موسیقی، این مشکل را بررسی کنند.

جشنواره فجر

«پیروز ارجمند» به عنوان مدیر دولتی و «حمیدرضا نوربخش» به عنوان مدیر یک نهاد صنفی از جایگاه متفاوت‌تر از دیگر هنرمندان این موضوع را واکاوی خواهند کرد. کامیبز نوروزی هم صحت و سقم قانونی لغو کنسرت‌های مجوز دار را بررسی حقوقی می‌کند.

بر اساس این گزارش، لغو کنسرت‌ها موضوع دومین نشست «بیداد» است. نشست قبلی که در تاریخ ۱۵ اسفندماه در شهر کتاب فرشته برگزار شد به مساله قانون کپی رایت اختصاص داشت. نشست دوم «بیداد» روز شنبه ۱۴ تیرماه ساعت ۱۶ در تالار رودکی برگزار می‌شود. ورود به این جلسه برای عموم آزاد است.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “مساله‌ لغو کنسرت‌ها در «بیداد»”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید