آخرین خبر

سهیلا پورگرامی از فعالیت های آتی گروه «آوای مهربانی» گفت

خبرگزاری آوای ایرانیان: «سهیلا پورگرامی» سرپرست و خوانندهء گروه موسیقی «آوای مهربانی» از کنسرت احتمالی گروه خود در شهریور ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش آوای ایرانیان، پورگرامی با اعلام این خبر، گفت: «برای بعد از ماه مبارک رمضان درخواست اجرایی در قالب یک کنسرت مختلط داده بودیم اما متأسفانه در حال حاضر شرایط گروه برای برگزاری کنسرت دچار تعلیق است.»

وی افزود: «به دلیل اینکه مدیر اجرایی برنامه، متأسفانه دچار عارضهء قلبی شده و در بیمارستان بستری هستند و همچنین آهنگساز و تنظیم کنندهء قطعات اجرایی گروه نیز از بستگان ایشانند و این مدت درگیر این مسئله هستند، فعالیت گروه به طور موقت به تأخیر افتاده و منتظریم تا انشالله مدیر اجرایی سلامتی خود را باز یافته و فعالیتمان را از سر بگیریم.»

پورگرامی در پایان خاطر نشان کرد: «تمرین های گروه «آوای مهربانی» به زودی آغاز شده و در صددیم تا نهایتاٌ در شهریور ماه سالِ جاری به اجرای کنسرت فوق الذکر بپردازیم.»

شایان ذکر است که گروه موسیقی «آوای مهربانی» سال ۱۳۷۴ به سرپرستی سهیلا پورگرامی تشکیل شد، در ابتدا به عنوان گروه مخصوص بانوان فعالیت خود را آغاز کرد و در جشنواره‌های مختلف شرکت کرده است. اما از سال ۱۳۸۳ گروهی مختلط را تشکیل داده و از آن زمان هر سال در تالار وحدت به اجرای برنامه می‌پردازد.

این گروه در کشورهای مختلف از جمله ارمنستان، ازبکستان، آذربایجان و تاجیکستان به صحنه رفته است، جالب است بدانید آوای مهربانی شهریور سال ۱۳۹۰ در جشنواره ترانه‌های شرقی ازبکستان بین ۶۴ کشور مقام دوم را کسب کرد، تا به امروز دو آلبوم با عناوین «آوای مهربانی» و «وصل پروانه» از این گروه روانهء بازار موسیقی شده است، همچنین «آوای مهربانی» سال ۱۳۹۲ با «دولتمند خلف» به اجرای برنامه پرداخت که این کنسرت با استقبال مخاطبان مواجه شد. منبع: موسیقی ایرانیان

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “سهیلا پورگرامی از فعالیت های آتی گروه «آوای مهربانی» گفت”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید