آخرین خبر

“دنگ شو” برای برپایی کنسرت دست به کار شد

خبرگزاری آوای ایرانیان: گروه موسیقی تلفیقی «دنگ شو» اواخر تابستان امسال خود را برای برگزاری چند کنسرت متفاوت در تهران و شهرستان ها آماده می کند.

به گزارش آوای ایرانیان، حمید خسروبیگی مدیر برنامه‌های گروه «دنگ شو» ضمن تشریح تازه‌ترین فعالیت‌های این گروه موسیقایی توضیح داد: در تلاشیم تا در صورت اخذ مجوزهای لازم و البته پر نبودن برنامه تالار وحدت و مرکز همایش های برج میلاد کنسرت هایی را در تهران برگزار کنیم. ضمن اینکه از اواخر تابستان امسال بعد از اجرا در تهران، تور شهرستان های گروه نیز آغاز می شود. البته هم اکنون فقط می توانم درباره برگزاری کنسرت در شیراز به صورت قطعی خبری را اعلام کنم زیرا در شهرستان های دیگر هنوز مجوزی صادر نشده که بخواهم درباره قطعیت آن نیز صحبتی داشته باشم.

مدیر برنامه گروه «دنگ شو» بیان کرد: طبق برنامه ریزی هایی که انجام گرفته قرار بر این است که در کنسرت جدید گروه، رپرتواری متفاوت به مخاطبان ارائه شود زیرا تمام تلاش اعضای گروه این است که در برنامه های زنده خود از فضای تکراری پرهیز کنند.

وی ادامه داد: همچنین مشغول تمرین برای انتشار تازه ترین آلبوم گروه هستیم و امیدواریم تا پایان امسال تازه ترین آلبوم گروه «دنگ شو» را روانه بازار موسیقی کنیم. این را هم بگویم آنچه در آلبوم جدید گروه به مخاطب ارائه می شود متفاوت تر از آن موسیقی است که مخاطبان دنگ شو تا به امروز شنیده اند و امیدوارم روندی که پیش گرفته ایم بتواند با استقبال مخاطبان رو به رو شود.

اولین آلبوم رسمی گروه موسیقی «دنگ شو» اواخر مهر ماه سال گذشته روانه بازار موسیقی شد. در این آلبوم که با نام «اتاق گوشواره» توسط موسسه موسیقایی آوای باربد منتشر شده ۱۰ قطعه «دنگ شو»، «یار بیگانه نواز»، «حلوا»، «بی خوابی»، «آبان کاشی ۱۶»، « ماهی ها»، «دل بند»، «سیاهی» و «The End» برای علاقه مندان موسیقی ارائه شده است.
منبع: خبرگزاری مهر

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در ““دنگ شو” برای برپایی کنسرت دست به کار شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید