آخرین خبر

کنسرت خواننده پاپ با بلیت 120 هزار تومانی!

خبرگزاری آوای ایرانیان: حمید عسگری خواننده پاپ در تازه ترین کنسرت موسیقایی خود که اواخر مرداد ماه برگزار می شود، قطعات منتخبی از آلبوم جدید «از عشق» را برای مخاطبان و طرفدارانش اجرا می کند.

به گزارش اوای ایرانیان، در کنسرت حمید عسگری که ۲۲ مرداد ماه امسال طی دو نوبت در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود، این خواننده علاوه بر اجرای آهنگ های منتخب آلبوم «کما» و آثار قبلی اش، قطعاتی از تازه ترین آلبوم خود را که «از عشق» نام دارد نیز برای مخاطبان ارائه خواهد داد.

آلبوم موسیقی « از عشق» پنجم خرداد ماه امسال به صورت سراسری روانه بازار موسیقی شده است. در این آلبوم که پنجمین آلبوم رسمی حمید عسگری بعد از مجموعه آلبوم های «کما» و «خوشبختی» است دوازده قطعه موسیقایی با نام های «خواهش که می کنم»، «ایده آل»، «عشق تو»، «فراموشی»، «می ترسیدم»، «گریه مرد»، «عشق سابق»، «خط به خط»، «ماه من»، «از عشق»، «کلاریت» و «کبریت» با ترانه هایی از امیر بذرافشان، علی ایلیا، امین بامشاد، علی عباسی، کاظم موسوی، علی بحرینی، برای دوستداران موسیقی عرضه شده بود.

حمید عسگری، حسین قربانپور و مهدی دارابی به عنوان آهنگساز، کوشان حداد، شهاب اکبری، پوریا حیدری و مسعود جهانی تنظیم کننده و بابک ریاحی پور، فیروز ویسانلو، پیام طونی، بهنام حکیم، میلاد عالمی، کیان دارات و بهروز میرزایی نیز نوازندگان آلبوم تازه حمید عسگری هستند. این در حالی است که حمید عسگری این آلبوم را به دوست و همراه قدیمی خود زنده یاد نیما وارسته رهبر ارکستر آلبوم «کما ۲» تقدیم کرده بود.

تازه ترین کنسرت حمید عسگری ۲۲ مرداد ماه ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ با قیمت های ۴۰ هزار تومانی، ۵۰ هزار تومانی، ۵۵ هزار تومانی، ۶۰ هزار تومانی، ۶۵ هزار تومانی، ۷۰ هزار تومانی، ۷۵ هزار تومانی، ۸۰ هزار تومانی، ۹۰ هزار تومانی، ۱۰۰ هزار تومانی و ۱۲۰ هزار تومانی در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “کنسرت خواننده پاپ با بلیت ۱۲۰ هزار تومانی!”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید