آخرین خبر

بلیت فروشی کنسرت «کامران رسول‌زاده» و «مورات ککیلی» آغاز شد + دموی کنسرت

خبرگزاری آوای ایرانیان: بلیت فروشی کنسرت مشترک «کامران رسول‌زاده» و «مورات ککیلی» آغاز شد. این برنامه روز ۳۱ مردادماه و به میزبانی سالن «کنگره خلیج» شهر استانبول ترکیه برگزار می‌شود. این برنامه به همت بخش خصوصی و با حمایت و صدور مجوز از سوی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد. علاقه مندان برای حضور در این کنسرت می‌توانند با مراجعه به آژانس‌های مسافرتی معتبر کشور نسبت به تهیه بلیت اقدام نمایند. کامران رسول‌زاده در روز سیزدهم تیرماه دیداری با اهالی رسانه‌ها داشت و برای اولین بار جزئیات اجرای زنده خود با مورات ککیلی را تشریح کرد.

او در آن جلسه اعلام کرد:« این روزها خودم را در جمع اهالی رسانه، امن‌تر احساس می‌کنم. به دلیل اینکه از گذشته شاید تلاش‌هایی برای برگزاری کنسرت انجام دادم و امروز به نتیجه رسید. این یک اتفاق بسیار پیچیده و سختی بود تا به این نقطه برسیم که بتوانیم ساعت و تاریخ دقیق برگزاری کنسرت را اعلام کنیم. معمولا کنسرت‌های همکارانم در خارج از ایران برای جامعه ایرانیان مقیم آن کشور طراحی می‌شود. هر کشوری کنسرت‌گذاران مختص خودش را دارد و کم پیش می‌آید که یک کمپانی به دلیل اعتمادی که به یک خواننده خارجی دارد با او وارد یک تعامل دو طرفه شود. خوشحالم که توانستیم این اتفاق را رقم بزنیم و همانطور که می‌دانید همه چیز از یک دوئت و همخوانی مشترک با آقای «مورات ککیلی» و علاقه ایشان به صدا و سبک کار من آغاز شد. قبل‌تر هم علاقه من به نوع راک ایشان به عنوان افسانه محلی راک وجود داشت. آنها یک اصطلاح به نام «آنادولو راک» دارند و یکی از نمایندگان آنادولو راک آقای مورات ککیلی است.»

از سوی دیگر همزمان با آغاز بلیت فروشی، تیزرهای این کنسرت هم برای انتشار در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته که در ادامه می‌توانید دو تیزر کنسرت کامران رسول‌زاده و مورات ککیلی را ببینید.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “بلیت فروشی کنسرت «کامران رسول‌زاده» و «مورات ککیلی» آغاز شد + دموی کنسرت”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید