آخرین خبر

پرده برداری سون از پرافتخارترین و خاطره‌انگیزترین اثرشان در در اجرایی 2 ساعته

آوای ایرانیان: گروه موسیقی “سون” به خوانندگی آرش قنادی، امیر قنادی و کیارش پوزشی جدیدترین اجرای خود را به همت موسسه فرهنگی و هنری آوای دوران و به تهیه کنندگی رسول ترابی در طی دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به روی صحنه بردند و در ادامه گزارشی از این جرا از نظرتان میگذرد.
گروه-سون-(10)
– شاید نخستین نکته ایکه در کنسرت سون در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی به چشم میخورد تفاوت واضح نحوه برگزاری این اجرا با اجرای قبلی این گروه موسیقی در تالار وزارت کشور بوده است ، تفاوتی که در نورپزدازی حرفه‌ای و صدابرداری باکیفیت تر سالن بیشتر از همیشه خودنمایی می‌کرد.

– گروه سون شروع کنسرت خود را با برخلاف انتظار مخاطبان خود با آهنگ “یه راهی پیش روم بزار” شروع کرد، که مانند سایر کنسرت های سون، پخش کلیپ های مختص همان آهنگ در حین اجرای اهنگ پخس میشد و شور و هیجان خاصی به سالن داده بود.

گروه-سون-(6)

– کنسرت در ادامه با اجرای قطعات محبوبی چون “نرو خواهش میکنم” به کار خود ادامه داد تا اینکه قبل از اجرای آهنگ ریتمیک “ادعا” امیر قنادی در خصوص این آهنگ گفت: این کنسرت را طوری برنامه ریزی کرده ایم که کنسرت را با کارهای ریتمیک شروع کنیم و به همین خاطر آهنگ شیش و هشت “ادعا” را با کلیپی کمتر دیده شده از این آهنگ برایتان اجرا میکنیم.

– یکی از نکات جالب توجه اجرای آهنگ “ادعا” این بود که خوانندگان گروه سون حین خواندن این آهنگ، میکرفن رو جلوی دهان نوازنده ها می گذاشتند و آنها هم با ایجاد صوت های مختلف با آهنگ همخوانی می کردند.

– کیارش پوزشی در این کنسرت در خصوص زمان آغاز محبوبیت گروه سون گفت: گروه سون هشت سال پیش برای اولین بار طعم محبوبیت و معروفیت را همراه با زمزمه ترانه “خاطرات تو چه خوب چه بد حک می کنم” مردم در کوچه و خیابان چشید و همچنان هم به این محبوبیت می بالیم.

گروه-سون-(1)

– پس از آنتراک ۱۵ دقیقه ای کنسرت گروه سون این گروه با آهنگ “بی تو میمیریم” روی صحنه آمد و آرش قنادی در اظهارنظری غیر قابل انتظار برای مخاطبان و طرفدارانشان، پرافتخارترین آهنگ و خاطره انگیزترین ملودی گروه سون را آهنگ “ستاره” دانست و اشاره کرد هر چند وقت یکبار کلیپ این آهنگ را میبینم و تجدید خاطره با آن آهنگ میکنیم، این در حالی است که کمتر کسی از میان طرفداران گروه سون انتظار داشت آرش قنادی پرافتخارترین و خاطره انگیزترین آهنگ خود را “ستاره” بداند،

– کیارش پوزشی نیز پس از اجرای آهنگ ستاره رو به مخاطبان خود گفت: همخوانی آهنگهامون توسط مردم بر روی استیج از آرزوهای اصلی گروه سون بود و خوشحالم هم اینک این آرزو جامه عمل پوشیده است.

گروه-سون-(2)

– تقریبا اعضای گروه موسیقی سون همان اعضای کنسرت قبلی این گروه در تالار وزارت کشور بودند و تنها حسین کیانی به عنوان نوازنده ترومپت به تازگی به گروه اضافه شده بود.

– در حین اجرای یکی از آهنگ های گروه سون، کلیپی از تمرین قبل از کنسرت سون در سالن خالی نمایشگاه میلاد و همچنین پشت صحنه کنسرت سون برای مخاطبان پخش شد.

گروه-سون-(5)

– یکی از نکات متفاوت اجراهای گروه سون نسیت به سایر اجراهای پاپ که مخصوصا در این اجرا بیشتر به چشم آمد، تایمی است که به اجرا اختصاص پیدا کرده بود به طوری که اعضای گروه سون با اختلاف فاحشی نسبت به سایر همکارانشان بیشتری زمان ممکن را به اجرای برنامه اختصاص می دهند به طوری که سانس یک این کنسرت به زمانی ببش از ۲ ساعت اجرا می رسد و این مسئله بدون شک یعنی ارج نهادن گروه سون به مخاطبانی که بلیط گرانقیمت کنسرت را با همه مشکلات تهیه میکنند.

گروه-سون-(11)

– آرش قنادی در این کنسرت در خصوص آلبوم جدید و سوم گروه توضیحایی بدین صورت شرح داد: مردم بزگوار هرگاه یکی از ما را در کوچه و خیابان می بیند در خصوص زمان انتشار آلبوم جدید سون و هچنین دلایل عدم اننتشار پشت سر هم تک آهنگ جدید از گروه سون سوالاتی می پرسند که در این خصوص باید گفت، در این کنسرت می خواهم پاسخ همه این سوال های شما رو می دهم در باره آلبوم جدید گروه سون باید بگویم هم اکنون ۱۰ تراک آلبوم جدید سون آماده انتشار شده ایت و کار روی بقیه تراک ها دامه داد و به ایمد خدا بزودی منتشر خواهد شد اما از سوی دیگر باید یگویم از آنجا که صرفا نیمی خواعهیم هر طوری که شده آلبوم را منتشر کنیم سعس شده با بیشترین وسواس ممکن کار را پیش ببریم و مطمئنا تا رفع کوچترین اشکال های تراک ها ، این آلبوم را روانه بازار موسیقی کشور نخواهیم کرد.

گروه-سون-(3)

– پیمان لطیفی (درام)،بهروز علی یاری (پیانو)،احمد حضرتی(بوزوکی)،سعید حسن زاده (گیتار باس)،محمد زمانی ها (کیبرد)،محمد رضوانی زاده (گیتار الکتریک)،حمیدرضا نصرااللهی و پژمان فرهمند(پرکاشن)،حسین شریفی (ترومبون ) و هادی جداری (ساکسیفون ) از اعضای گروه موسیقی سون بودند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “پرده برداری سون از پرافتخارترین و خاطره‌انگیزترین اثرشان در در اجرایی ۲ ساعته”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید