آخرین خبر

«تئاتر بی‌حیوان» در تماشاخانه سیمرغ اجرا می‌شود

به گزارش آوای ایرانیان نمایش «تئاتر بی‌حیوان» نوشته ژان میشل ریب، ترجمه شهلا حائری و به کارگردانی قاسم عبداللهی از هشتم تیر در تماشاخانه سیمرغ روی صحنه می‌رود.

ژانر این نمایشنامه کمدی و ساختار آن اپیزودیک است. درونمایه مشترک در تمام اپیزودها خودخواهی است و نویسنده سعی کرده با نوعی از کمدی که به ابزورد پهلو می‌زند اپیزودهای جذاب و قابل لمسی را با تکیه بر این درونمایه خلق کند.

الهه ذوالقدر، طاها جولایی، فریده داداشی، رضا ملازاده، مهدی هاشم آبادی، آراز خلجی، مصطفی اعتدادی، مهدیه محمودیان کرامت، علیرضا تاجیک، عارف صیدلی، امیرحسین محمدیاری و هانیه رمضانی در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: دستیار اول و دوم کارگردان: امیر محمد رشاد و نریمان محبی، منشی صحنه: افسانه خالقی، طراح گریم: هستی باجلان، عکاس: رامین زمین پیما، طراح صحنه، لباس و نور: قاسم عبداللهی، روابط عمومی و هماهنگی: الهام طرهانی و امور رسانه و اطلاع رسانی: افشین حیدری.

نمایش «تئاتر بی حیوان» از ۸ تا پایان تیر ۱۴۰۲ هر شب ساعت ۱۹.۳۰ در تماشاخانه سیمرغ به نشانی میدان هفت‌تیر خیابان مفتح جنوبی روبروی ورزشگاه شیرودی خیابان اردلان پلاک ۲۵ بنیاد بیدل دهلوی اجرا می‌شود.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«تئاتر بی‌حیوان» در تماشاخانه سیمرغ اجرا می‌شود”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید