آخرین خبر

آلبوم “بنیامین94” پرفروشترین آلبوم هفته شد

خبرگزاری آوای ایرانیان: آلبوم جدید بنیامین بهادری با عنوان «بنیامین۹۴» پرفروش ترین آلبوم فروشگاه قانونی و دیجیتالی «بیپ تونز» در هفته های اخیر شد.

آلبوم بنیامین۹۴ از صبح بیست و چهارم تیر ماه به تهیه کنندگی «بنیامین موزیک» در سراسر کشور منتشر و راهی بازار موسیقی کشور شد. این آلبوم به سبک کارهای قبلی بنیامین، نه قطعه به نام های «اشکال»، «تظاهر»، «حواسم به توئه»، «دوره های عاشقی»، «بارانا»، «مه آلود»، «آهنگ شماره ۴»، «عاشق مثل ماه»، «به من اعتماد کن» دارد که کار سرایش ترانه ها برعهده فرید احمدی بوده و خود بنیامین آهنگساز قطعات آلبوم است، محمد موجرلو به عنوان تنظیم کننده و مستانه مهاجر به عنوان کاگردان هنری با این خواننده پاپ در تولید این اثر همکاری کرده اند. البته گفتنیست اشعار انگلیسی متعلق به فاطمه احمدی است. همچنین در برخی از قطعات، ترجمه بخش هایی از شعر به زبان انگلیسی توسط «استیو آوانسیان» نوازنده درامز خوانده می شود؛ این اثر در استودیوی زنده یاد «نیما وارسته» ضبط شده است و کاور آلبوم نیز با عکس های هنرمندان و سازهایشان وسط بیابان با پس زمینه ستاره ها و خط و نقطه هایی طراحی شده که به سبک صور فلکی، چهره هنرمندان را قاب کرده است.

بنیامین بهادری درباره چهارمین آلبومش گفته است: «این بهترین آلبوم موسیقی من در طی سال‌های اخیر خواهد بود و من فکر می‌کنم این اولین بار است که از واژه «بهترین آلبوم» استفاده خواهم کرد و امیدوارم با یاری خداوند، این آلبوم بتواند با استقبال مردم نیز مواجه شود. چرا که تمام تلاش خود را انجام دادم تا یک اثر متنوع موسیقایی را به مردم تقدیم کنم. اثر از ۹ قطعه تشکیل شده است و فرید احمدی و محمد مجرلو ارکان اصلی تنظیم و ترانه‌های آن هستند.»

علاقه مندان برای تهیه آلبوم «بنیامین ۹۴» به صورت نسخه اصلی می توانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند، همچنین مخاطبین این اثر برای خرید و دانلود قانونی می توانند به سایت «بییپ تونز http://beeptunes.com» مراجعه نمایند.

شایان ذکر است که آثار پر فروش دیگری از موسیقی پاپ در آینده نزدیک از بیپ تونز در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “آلبوم “بنیامین۹۴” پرفروشترین آلبوم هفته شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید