آخرین خبر

گلایه خواننده ارکستر سازهای ملی: کاش برجستگی‌های کنسرت سازهای ملی را هم ببینند

خبرگزاری آوای ایرانیان: حسین علیشاپور گفت: کاش عوض وارد کردن ایراد و کاستن از روحیه بچه‌های ارکستر، برجستگی‌های کنسرت را هم ببینند که البته خوشبختانه آنان که تشریف آوردند، از کیفیت خوب اجرا هیجان زده بودند.

به گزارش آوای ایرانیان، ارکستر سازهای ملی ایران، به رهبری اسماعیل تهرانی و خوانندگی حسین علیشاپور و وحید تاج روز شنبه اولین اجرای رسمی خود را در تالار وحدت برگزار کرد.

حسین علیشاپور در رابطه با این کنسرت گفت: آن چه که شاهد بودم زحمت های فراوان آقای تهرانی در مقام رهبری ارکستر بود که با دقت فراوان و به طرزی خستگی ناپذیر کار خود را انجام می داد و کاش قدر ایشان را اهل موسیقی بیش از این ها بدانند.

وی افزود: اعضای ارکستر هم روزانه ۴ – ۵ ساعت برای درآمدن کار زمان می گذاشتند و با علاقه و عشق و زحمت می کوشیدند تا کنسرتی آبرومند برگزار شود که خوشبختانه همین طور هم شد. مسلما بنده در مقام خواننده ای که بیست و چند سال است می خواند و خوشبختانه محضر بزرگان موسیقی را درک کرده می توانم این گونه نظر دهم که دوستان ما در ارکستر سازهای ملی جزو نوازندگان بسیار خوب و جوان و آتیه دار موسیقی ایران هستند

وی یادآور شد: البته مسلم است که هر کاری نقایصی دارد و این مختص کنسرت ارکستر سازهای ملی و بنده و وحید تاج و دیگر اعضایش نیست. اما باید منصفانه در این باره قضاوت کرد. برنامه در میانه کار با انصراف یکی از خواننده ها مواجه شد و شرایط به گونه ای پیش رفت که من برای این که به ارکستر برسم، سفر را نیمه تمام گذاشته و به تهران آمدم تا کار پیش برود. ضیق زمان وجود داشت و کار فشرده بود. اگر ایراداتی بسیار کوچک هم بود مربوط به عدم توانایی رهبر ارکستر و نوازندگان و خواننده اش نیست.

وی تصریح کرد: کاش عوض وارد کردن ایراد و کاستن از روحیه بچه های ارکستر، برجستگی های کنسرت را هم ببینند که البته خوشبختانه آنان که تشریف آوردند و از استادان موسیقی هستند مثل آقای روشن روان، سریر و خود آقای رهبری که سواد و سطح ایشان بر همگان معلوم است از کیفیت خوب اجرا هیجان زده بودند.

علیشاپور در خاتمه گفت: خدا کند آن ها که ادعا می کنند بهتر می توانند بزنند، یک هفته زمان بگیرند و چهار روز هم خواننده هایشان را در اختیار داشته باشند و آن گاه بستانند و بزنند. دیگر وقت این حرف ها گذشته و زمانی ست که دوستان باید با سعه صدر با مسائل برخورد کرد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “گلایه خواننده ارکستر سازهای ملی: کاش برجستگی‌های کنسرت سازهای ملی را هم ببینند”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید