آخرین خبر

آرزوی بهبودی محمد فیلی برای حضور در «سلمان فارسی»

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی صندوق اعتباری هنر، سید مجید پوراحمدی روز سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ پس از جراحی محمد فیلی و انتقال وی به بخش عمومی، بلافاصله به عیادت این هنرمند پیشکسوت و محبوب کشور رفت و ضمن ابلاغ سلام ویژه محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، با وی درباره روند ادامه درمانش به گفتگو نشست.

رئیس هیات مدیره صندوق اعتباری هنر با اشاره به عضویت فعال محمد فیلی در صندوق اعتباری هنر، گفت: با توجه به اینکه وی دارای بیمه های پایه و درمان تکمیلی صندوق هستند ما وظیفه خود دانستیم تا با حضور در بیمارستان محل بستری او، آمادگی خود را برای هرگونه کمک و حمایت و مساعدت اعلام کنیم.

در این دیدار که نیکنام حسینی پور مشاور مدیرعامل صندوق اعتباری هنر نیز حضور داشت، پوراحمدی دستورات لازم را برای هماهنگی و مساعدت تا روند بهبودی و ترخیص از بیمارستان این هنرمند پیشکسوت را به وی ابلاغ کرد.

در ادامه این دیدار بازیگر نقش آفرین سریال «مختارنامه» نیز ضمن قدردانی و تشکر از حضور مسئولان صندوق اعتباری هنر، حمایت ها و مساعدت و پیگیرهای این صندوق را امید آفرین برای هنرمندان عنوان کرد و گفت: خداوند را شاکرم در روزهایی قرار دارم که همه آمدند و در کنارم هستند.

محمد فیلی در ادامه همچنین به لطف، عنایت و بذل محبت مردم ایران زمین نسبت به خودش هم اشاره کرد و ضمن قدردانی از همگان، تاکید کرد: به آنهایی که آمدند و تماس تلفنی گرفتند اعلام کردم سپاس از شما که همیشه همراه و به یاد ما هستید اما ما هنرمندان حامی بزرگی به نام صندوق هنر را در کنارمان داریم.

بازیگر مجموعه «روزی روزگاری» در عین حال تاکید کرد: به عشق مردم و حضور و حمایت‌های آنها زنده‌ام و برای همه آنها خیردنیا و آخرت همراه با سلامتی را آرزومندم.

فیلی با بیان خاطراتی از نقش آفرینی در سریال مختارنامه و دیگر آثارهنریش، گفت: آرزو دارم هرچه زودتر بهبودی کامل برایم حاصل شود تا بتوانم در مجموعه «سلمان فارسی» هم ایفای نقش داشته باشم تا از این طریق آثاری ماندگار از خودم به یادگار بگذارم.

نقش آفرین مجموعه «بانوی عمارت» و «گیلدخت» در ادامه، نکاتی را در مورد روند درمانی پس از ترخیص از بیمارستان عنوان کرد که مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرعامل صندوق اعتباری هنر قول مساعد دادند که موارد ذکر شده پیگیری و تا حدامکان حمایت های لازم صورت پذیرد.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “آرزوی بهبودی محمد فیلی برای حضور در «سلمان فارسی»”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید