آخرین خبر

از کپنهاگ تا زوریخ / برنامه اولین همکاری مشترک علیرضا قربانی و حسین علیزاده

خبرگزاری آوای ایرانیان: علیرضا قربانی این روزها خود را برای برگزاری یک کنسرت مشترک با همراهی حسین علیزاده در آن سوی آب‌ها آماده می‌کند.

به گزارش آوای ایرانیان، علیرضا قربانی درباره تازه‌ترین فعالیت‌های موسیقایی خود به هنرآنلاین گفت: این روزها مشغول فراهم کردن مقدمات برگزاری کنسرت مشترکی با حسین علیزاده در خارج از کشور هستیم. این کنسرت اولین همکاری من با حسین علیزاده با همراهی دو گروه موسیقی “ضربانگ” و “هم‌آوایان” در بخش تورهای خارجی از ۳۰ اکتبر سال ۲۰۱۵ از کپنهاگ در دانمارک آغاز می‌شود و تا ۱۶ نوامبر ۲۰۱۵ در زوریخ در سوییس ادامه خواهد داشت.

قربانی ادامه داد: مجموعه فیلارمونیک کلن از معتبرترین نهادهای موسیقایی دنیاست که تاکنون بسیاری از گروه‌های جهانی و صاحب‌نام دنیا در آن به اجرای برنامه پرداخته‌اند. در این اجراها بنده به‌عنوان خواننده و حسین علیزاده هم در مقام آهنگساز با همراهی نوازندگانی چون علی بوستان (شورانگیز)، سیامک جهانگیری (نی)، جاوید افسری (سنتور)، صبا علیزاده (کمانچه)، پژمان حدادی، بهنام سامانی و رضا سامانی (سازهای کوبه‌ای) همراه ما خواهند بود.

خواننده قطعات ماندگار سریال‌های “شب دهم” و “ملاصدرا” در پایان بیان کرد: فعلاً برای انتشار آلبوم زود است و بیشترین زمانم را روی این کنسرت معطوف خواهم کرد.

کپ

با توجه به جدول برنامه‌های تور مذکور، این گروه به ترتیب زیر اجرا خواهند داشت:

۳۰ اکتبر ۲۰۱۵ (برابر با ۸ آبان) – کپنهانگ / دانمارک، ۳۱ اکتبر (۹ آبان) – وین / اتریش، ۱ نوامبر (۱۰ آبان) ـ کلن / آلمان
،۶ نوامبر (۱۵ آبان) ـ فرایبورگ / آلمان،۷ نوامبر (۱۶ آبان) ـ مانچن / آلمان، ۸ نوامبر (۱۷ آبان) ـ لندن / انگلستان ،۱۳ نوامبر (۲۲ آبان) – بروکسل / بلژیک، ۱۴ نوامبر (۲۳ آبان) – برلین / آلمان و ۱۶ نوامبر (۲۵ آبان) – زوریخ / سوییس.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “از کپنهاگ تا زوریخ / برنامه اولین همکاری مشترک علیرضا قربانی و حسین علیزاده”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید