آخرین خبر

معرفی شورای انتخاب آثار بخش خردسال جشنواره کودک و نوجوان

به گزارش اوای ایرانیان  به نقل از روابط عمومی جشنواره، رضا بابک، آزیتا رضایی و محمود دهقان هراتی ۳۱ اثر نمایشی بخش خردسال بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان اردکان را ارزیابی و انتخاب خواهند کرد.

رضا بابک کارگردان، نویسنده و بازیگر پیشکسوت و چهره شناخته شده تئاتر و نمایش‌های تلویزیونی کودکان است. او فعالیت هنری خود را با بازی در تئاتر آغاز کرد و با تأسیس اولین گروه هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به اجرای نمایش پرداخت. او در کنار حضور جدی در حوزه سینما و تلویزیونی، در تئاتر نیز فعالیت ماندگاری داشت. «ترب»، «کوتی و موتی»، «خورشید خانوم آفتاب کن»، «شاپرک خانوم»، «الدوز و کلاغ‌ها»، «عروسک سخنگو»، «هملت شازده کوچولوی دانمارک» از جمله آثار نمایشی او هستند.

آزیتا رضایی با نام هنری خاله رویا از مجریان تلویزیونی است.. او در سال ۱۳۷۴ با حضور در سریال «مهر خوبان» به کارگردانی یوسف سیدمهدوی اولین گام هنری خود را در زمینه بازیگری برداشت و سال هاست در برنامه‌های کودک و نوجوان برنامه دارد.

محمود دهقان هراتی کارگردان و بازیگر تئاتر و تئاتر عروسکی، دکترای نمایش خود را از دانشگاه ملی‌ مالزی دریافت کرد. پس از آن علاوه بر حضور در آموزش و پرورش در دانشگاه‌های مختلف شروع به تحصیل کرد. هراتی در حوزه مدیریتی مدتی رییس انجمن نمایش و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد بود. او در حوزه اجرا نیز آثاری همچون «شیطان در تابستان»، «بی‌خانمان»، «دماغ»، «من و گربه‌پری»، «خیمه شب بازی مروت‌نامه»، «سیاوش» و … روی صحنه برده است.

 

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “معرفی شورای انتخاب آثار بخش خردسال جشنواره کودک و نوجوان”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید