آخرین خبر

تور کنسرت‌های احسان خواجه‌امیری به غرب کشور رسید

خبرگزاری آوای ایرانیان:خواننده آلبوم «پاییز، تنهایی» تور کنسرت‌های تابستانی خود را طی روزهای آتی با اجرای زنده در سه استان غربی کشور دنبال می‌کند.

به گزارش آوای ایرانیان، احسان خواجه امیری با همراهی گروهش به رهبری هومن نامداری و مدیریت علی جعفری در شهرهای همدان، سنندج و کرمانشاه روی صحنه می‌رود.

احسان-خواجه-امیری4

این خواننده جمعه، ۹ مرداد ۱۳۹۴ در سالن «بوعلی» همدان کنسرت برگزار می‌کند. سپس ۱۱ مرداد ماه در «مجتمع امام خمینی سنندج» کنسرت دارد. کرمانشاه مقصد بعدی خواجه‌امیری و گروهش خواهد بود. بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، خواجه امیری در روزهای ۱۳، ۱۴ و ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ برای کرمانشاهی‌ها خواهد خواند.

او در این کنسرت‌ها، قطعاتی از آخرین آلبوم منتشر شده‌اش «پاییز، تنهایی» را همراه با قطعاتی از آلبوم «عاشقانه‌ها» و گلچینی از آثار قدیمی‌تر به اجرا در خواهد آورد.

احسان-خواجه-امیری9

تمامی این برنامه‌ها طی دو سانس در هر شب (۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰) برگزار خواهند شد. بلیت‌های کنسرت همدان از ۶۵ تا ۸۰ هزار تومان، سنندج از ۵۵ تا ۷۰ هزار تومان و کرمانشاه از ۴۵ تا ۸۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. این برنامه‌ها توسط موسسه «پرده سیزدهم» و به تهیه‌کنندگی یوسف ناصری برگزار خواهد شد.

کنسرت این خواننده در پایتخت اوایل مهرماه سال جاری برگزار می‌شود. خواجه امیری تا پیش از کنسرتش در تهران، قطعه‌ جدیدی نیز منتشر خواهد کرد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “تور کنسرت‌های احسان خواجه‌امیری به غرب کشور رسید”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید