آخرین خبر

آغاز اکران آنلاین «قلیچ» و «مرد بازنده»

به گزارش آوای ایرانیان،  فیلم سینمایی «مرد بازنده» به کارگردانی محمدحسین مهدویان از روز چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه در سامانه «فیلیمو» اکران می‌شود.

«مرد بازنده» به نویسندگی ابراهیم امینی، حسین حسنی و محمدحسین مهدویان داستان مردی است که در گیرودار زندگی شخصی پرمساله‌اش، مسئول رسیدگی به پرونده‌ای رازآلود می‌شود. پرونده‌ای که روند کشف آن با شک‌ها و نگرانی‌های او در می‌آمیزد و زندگی‌اش را تحت تاثیر قرار می‌دهد. این فیلم تا کنون ۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان فروخته است.

جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، آناهیتا درگاهی، بابک کریمی، امیر دژاکام، ، مهدی زمین‌پرداز، سجاد بابایی، مجید نوروزی، امیرحسین هاشمی، شبنم قربانی، منوچهر علیپور، ونوس کانلی و ملیکا پازوکی گروه بازیگرانی هستند که در فیلم سینمایی «مرد بازنده» ایفای نقش کرده‌اند.

* آغاز اکران آنلاین مستند «قلیچ»

اکران آنلاین مستند«قلیچ» به کارگردانی پوریا نوری و تهیه‌کنندگی احسان اطمینان از چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۷ در پلتفرم هاشور آغاز می‌شود.

این مستند پرتره به زندگی و خاطرات دروازه‌بان اسبق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس و همچنین حواشی سال‌های اخیر وی در فضای مجازی می‌پردازد و سعی دارد چهره متفاوتی از وحید قلیچ را به نمایش بگذارد.

برخی عوامل این مستند عبارتند از: نویسنده: محمد حسین میربابا، آهنگساز: اشکان نعیم، فیلمبردار: پوریا نوری، تدوین: نیما کزازی، صدابردار: علی کاظمی نژاد، برنامه‌ریز: فائزه آیین،

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “آغاز اکران آنلاین «قلیچ» و «مرد بازنده»”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید