آخرین خبر

چهار اجرای “الکساندر رودین” در تهران

خبرگزاری آوای ایرانیان: «الکساندر رودین» نوازنده روسی ویلنسل طی روزهای آینده دو اجرای رسیتال و دو اجرا با همراهی «ارکستر سمفونیک تهران» را برگزار خواهد کرد.

به گزارش آوای ایرانیان، «الکساندر رودین» دوشنبه ۱۲ و سه شنبه ۱۳ مرداد کنسرت رسیتال ویلنسل خود را با همراهی بهنام ابوالقاسم(نوازنده پیانو) در تالار رودکی به روی صحنه خواهد برد.

این در حالی است که این نوازنده روسی چهارشنبه ۱۴ و پنجشنبه ۱۵ مرداد نیز به عنوان سولیست با «ارکستر سمفونیک تهران» به رهبری علی رهبری به اجرای برنامه می پردازد.

«ارکستر سمفونیک تهران» در این برنامه «کنسرتو ویولنسل» اثر دوژاک و «شهرزاد» اثر کورساکوف را برای مخاطبانش به اجرا در خواهد آورد.

«الکساندر رودین» در سال ۱۹۸۳ مدرک موسیقایی سازهای ویلنسل و پیانو را از دانشگاه موسیقی جنسینز مسکو دریافت کرد. وی تحصیلات خود را در کنسرواتوار مسکو دنبال کرده و در سال ۱۹۸۹ فارغ التحصیل شد.

در دوره دانشجویی، موفق به کسب مقام در رقابت بین المللی کوسیقی جی. اس. باخ در لایپزیگ ۱۹۷۶، گاسپر کاسیدو فلورانس ۱۹۷۹، رقابت موسیقی چایکوفسکی در مسکو در سال های ۱۹۷۸ و ۱۹۸۲، جایزه استیت آوارد و گورمنت آوارد شده است.

وی تا به امروز با مطرح ترین ارکسترهای بین المللی همکاری داشته و در جشنواره های بین المللی زیادی شرکت کرده است. او تاکنون بیش از ۳۰ حلقه سی دی به صورت تکنوازی و همراه با ارکستر موسیقی ویوا با نام های روسی و خارجی هم چون ناکسوس، الیمپیا، تودور، ملودیا، چلو، کلاسیکس، راسکی سزون، آر. سی. دی ضبط کرده است.

او در حال حاضر استاد کنسرواتوار مسکو، رئیس مجمع موسیقی بنیاد خیریه و مدیر هنری و رهبر ارکستر ویوا موسیقی و ارکستر مجلسی است.

علاقمندان برای تهیه بلیت این چهار اجرا می توان به سایت iranconcert.com مراجعه کنند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “چهار اجرای “الکساندر رودین” در تهران”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید