آخرین خبر

کنسرتی به یاد استاد لطفی برگزار می‌شود

خبرگزاری آوای ایرانیان: گروه «مهربانگ» به سرپرستی و آهنگسازی فرزاد محمدنژاد و خوانندگی محمود صالحی کنسرتی را به یاد استاد محمدرضا لطفی در آمل به روی صحنه خواهند برد.

به گزارش آوای ایرانیان، محمود صالحی ضمن اعلام این خبر گفت: این کنسرت با عنوان«یادمان استاد محمدرضا لطفی» در روزهای ۱۶ و ۱۷ مرداد در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل برگزار خواهد شد.

این خواننده جوان در ادامه افزود: قطعات این کنسرت در دو بخش اجرا می شود. بخش اول برنامه در بیات اصفهان با اجرای قطعات«مقدمه» ، تصنیف«بی دل و جان» و تصنیف «صدایی به رنگ صدای تو نیست» همگی از ساخته های فرزاد محمد نژاد همراه خواهد بود.

وی همچنین عنوان کرد: بخش دوم کنسرت گروه«مهربانگ» در فضای ابوعطا و دشتی به روی صحنه می رود که طی آن قطعات«پیش در آمد ابوعطا(اثر استاد محمدرضا لطفی)»، تصنیف «ای عاشقان(اثر استاد محمدرضا لطفی)» و تصنیف«از تهی سرشار( اثر حامد ایمانی)» اجرا می شود.

محمود صالحی ادامه داد: شعر آواز ها و تصانیف این کنسرت از سروده های حافظ، عطار، هوشنگ ابتهاج، قیصر امین پور، و مهدی اخوان ثالث انتخاب شده است.

این عضو گروه«مهربانگ» گفت: هادی غلامپور(کمانچه آلتو)، حسین نوروزی(نی)، حسین شهمیری(دف)، علی اکبر فضائلی(سنتور)، حامد ایمانی(کمانچه)، عرفان حسینی(کمانچه)، علی اکبرزاده(تنبک)، پویا خوشبین(عود)، فرزاد محمدنژاد(سرپرست گروه و آهنگساز) و خود من به عنوان خواننده، گروه«مهربانگ» را همراهی می کنیم.

این کنسرت با حمایت شورای شهر و شهرداری آمل ترتیب داده شده و از سوی شرکت فرهنگی و هنری آوای مها برگزار می شود.

محمود صالحی دو سال پیش از این در هفتمین جشنواره موسیقی جوان عنوان اول بخش آواز را کسب کرده بود.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “کنسرتی به یاد استاد لطفی برگزار می‌شود”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید