آخرین خبر

چند خواننده و نوازنده به مرحله نهايي نهمين جشنواره موسيقي جوان راه يافتند؟

از میان ۱۰۷۸ هنرمند جوان شرکت‌کننده در نهمین جشنواره موسیقی جوان، در شاخه‌های موسیقی کلاسیک و دستگاهی، ۲۶۱ خواننده و نوازنده به مرحله نهایی راه یافتند.

به گزارش ، دبیرخانه نهمین جشنواره موسیقی جوان بعد از پایان کار کمیته‌های داوری مرحله اول جشنواره و بررسی آثار ارسالی ۱۰۷۸ نوازنده و خواننده، ‌اسامی راه‌یافتگان به مرحله اجرای صحنه‌ای این جشنواره را اعلام کرد و بر این مبنا در مرحله نهایی جشنواره و در بخش موسیقی کلاسیک ۹۴ نوازنده و در بخش موسیقی دستگاهی ۱۶۷ نوازنده و خواننده به رقابت با هم خواهند پرداخت.

بنا بر این گزارش،‌ دبیرخانه نهمین جشنواره موسیقی جوان اعلام کرد: پس از اتمام مهلت ارسال آثار به دبیرخانه‌ نهمین جشنواره‌ موسیقی جوان در مجموع ۱۰۷۸ نمونه اثر در دو حوزه‌ موسیقی دستگاهی ایرانی (۷۷۱ اثر) و موسیقی کلاسیک (۳۰۷ اثر) دریافت و بلافاصله، بر اساس نظر شوراهای تخصصی، اساتید و موسیقیدان برجسته در قالب هیأتهای ارزیابی آثار تشکیل جلسه دادند و برای هر بخش در هر رده سنی به‌طور متوسط ۶ نفر از شرکت‌کنندگان را که حائز بیشترین امتیازها شناخته شدند برای شرکت در مرحله‌ نهایی و اجرای صحنه‌ای انتخاب و معرفی کردند.

لازم به ذکر است، ‌داوری مرحله اول بخش موسیقی نواحی که امسال برای اولین بار به جشنواره موسیقی جوان اضافه شده همچنان ادامه دارد و با پایان داوری، اسامی راه‌یافتگان به مرحله نهایی این بخش نیز اعلام می‌شود.

گفتنی است اسامی افراد منتخب بر اساس بخش‌ها و رده‌های سنی در فایل ضمیمه خبر و نیز در بخش راه یافتگان سایت نای و همچنین در سایت جشنواره موسیقی جوان به نشانی www.javanmusicfestival.com قابل رؤیت است.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “چند خواننده و نوازنده به مرحله نهایی نهمین جشنواره موسیقی جوان راه یافتند؟”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید