آخرین خبر

تور کنسرت شهرام ناظری همراه با ستارگان موسیقی جهان در راه است

خبرگزاری آوای ایرانیان: تور موسیقی کنسرت «ناگفته» با حضور شهرام ناظری و پسرش در ایران برگزار می شود.

به گزارش آوای ایرانیان، در این تور موسیقایی که اوایل شهریورماه از شهر شیراز آغاز می شود ، حافظ ناظری به همراه پدرش و نیز با حضور هنرمندان برجسته خارجی آلبوم «ناگفته» را اجرا خواهد کرد.

حافظ ناظری در نشست خبری که صبح امروز در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد درباره این اجرا گفت: تور کنسرت «ناگفته» ۵ و ۶ شهریورماه در شیراز با اجرا در باغ عفیف‌آباد آغاز خواهد شد و سپس در تالار بزرگ کشور ۱۲ و ۱۳ شهریورماه میزبان مخاطبان خواهیم بود. البته من دوست دارم این کنسرت در چند شهرستان دیگر هم روی صحنه رود، بخصوص شهرستان‌هایی که از موسیقی محروم‌اند.

وی ادامه داد: آلبوم «ناگفته» سال گذشته در دنیا و سپس در ایران منتشر شد بعد از انتشار این اثر قرار بود سال گذشته کنسرتی را در ایران با حضور نوازندگانی که در شکل گیری این آلبوم در کنارم بودن ، برگزار کنیم که متاسفانه به دلایل بسیار این اجرا صورت نگرفت.

این نوازنده سه تار افزود: بعد از برنامه ریزیهای انجام شده ،امسال قرار است این ستارگان به ایران بیایند و فکر می‌کنم هرطور که هست این اتفاق باید بیفتد. اگر هم مشکلی پیش بیاید ما این برنامه را اجرا خواهیم کرد.

ناظری بیان داشت: در حال حاضر با چند نوازنده ایرانی رایزنی کرده ام و تمریناتی را نیز در دست انجام داریم که اگر به هر دلیل نوازندگان اصلی اثر نتوانستند در این اجرا کنارمان باشند از نوازندگان داخلی بهره ببریم.

حافظ ناظری در ادامه این نشست با اشاره به متفاوت بودن این اجرا گفت: من در این اجرا هم نوازندگی می کنم ، هم می خوانم و هم ارکستر را رهبری می کنم .البته خیلی دوست داشتم که اجرای این اثر متفاوت تر باشد اما اینجا برنامه‌ریزی نیز خیلی سخت است.

این هنرمند در خاتمه خاطر نشان کرد: در حال حاضر منتظر صدور ویزا برای نوازندگان خارجی هستیم که با انجام مراحل صدور برنامه ریزی های نهایی صورت می گیرد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “تور کنسرت شهرام ناظری همراه با ستارگان موسیقی جهان در راه است”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید