آخرین خبر

علیرضا قربانی چه قطعاتی را در کنسرتش می‌خواند؟

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از روابط عمومی رویداد، این روزها در قالب یکی از مهم‌ترین رویدادهای هنری تهران، کنسرت علیرضا قربانی است که شب‌ها ساعت ۲۱ در کاخ سعدآباد برگزار می‌شود.

این کنسرت پس از اجرا در شهرهای مختلف از جمله گرگان، رشت، تبریز، شیراز، کرمان، سیرجان و جزیره کیش از ۲۳ خرداد در تهران آغاز شده و تا ۲۶ تیر ادامه دارد؛ گرچه در این فاصله چند روزی هم کنسرت برگزار نمی‌شود.

در حال حاضر بلیت‌های این اجرا برای همه شب‌ها به فروش رسیده است و با توجه به امکان و ظرفیت موجود در کاخ سعدآباد که بزرگ‌ترین فضا برای میزبانی از کنسرت‌ها است، سعی شده بیشترین تعداد مخاطب پوشش داده شود.

علیرضا قربانی در این کنسرت که تمامی بلیت‌های ۲۹ شب آن در مدت کوتاهی پس از باز شدن سایت بلیت‌فروشی به پایان رسیده است، به عنوان اولین قطعه «عروج» با شعری از ابوسعید ابوالخیر و موسیقی حسام ناصری را اجرا می‌کند.

پس از آن قطعات «همگناه» با شعر حسین غیاثی و موسیقی علیرضا افکاری، «پل» و «پریشانی» با شعر احمد امیرخلیلی و موسیقی حسام ناصری، «شروع ناگهان» با شعر حسین غیاثی و موسیقی علیرضا افکاری، «لیلا» با شعر اهورا ایمان و موسیقی ستار اورکی و «می‌دانی تو» با شعر ابوسعید ابوالخیر و موسیقی حسام ناصری را می‌خواند.

سپس یک قطعه موسیقی بی کلام با عنوان «شوشتری» ساخته حسام ناصری اجرا می‌شود و در ادامه قربانی قطعه «روزگار غریب» با شعر احمد شاملو و حمید خلف‌بیگی و موسیقی حسام ناصری، «عاشقانه نیست» با شعر اهورا ایمان و موسیقی حسام ناصری، «ارغوان» با شعر هوشنگ ابتهاج و موسیقی مهیار علیزاده، «بوی گیسو» با شعر واقف لاهوری و موسیقی حسام ناصری و همچنین «بی گناه» و «خیال خوش» با شعر حسین غیاثی و موسیقی علیرضا افکاری را اجرا می‌کند.

اعضای ارکستر کنسرت علیرضا قربانی در تهران عبارتند از تنظیم قطعات برای ارکستر، پیانو و سازهای الکترونیک: حسام ناصری، ویولن ۱: سامان صمیمی، امین عطایی، آرمین قضاتی، برهان همتی، بهار فلسفی و سارا نادری، ویولن ۲: دانیال جورابچی، آرش جامع، زهرا کریمی، آنیتا عظیمی، شکیبا خسروی و پویا عشقی‌نژاد، ویولا: طناز اسدالهی، مهدی منادی، الهام عادلی‌زاده و صدف نقیبی، ویولنسل: مسعود فیروزی‌نژاد، پروشات زندآیین، علی آقاجانی و سینا آذرآباد، تار و سه تار: هومن مهدویان، کمانچه: سامان صمیمی، فلوت: شقایق صادقیان، ابوا: حسام صدفی‌نژاد، هورن: مهسا یوسفی‌نژاد و نرگس تقی‌پور، پرکاشن: ذکریا یوسفی، شایان ریاحی و آیدین شفائی و گیتار باس: دارا دارایی.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “علیرضا قربانی چه قطعاتی را در کنسرتش می‌خواند؟”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید