آخرین خبر

دو خبر موسیقی از نیاوران

آوای ایرانیان: کنسرت گروه همنوازان سایه و کنسرت محسن دایی نبی به آهنگسازی فراز کاویانی در فرهنگسرای نیاوران طی سه روز مختلف برگزار خواهد شد.
به گزارش آوای ایرانیان، کنسرت گروه همنوازان سایه و کنسرت محسن دایی نبی با عنوان “گمان” در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهند شد.

موسیقی ” گمان” در نیاوران

در این کنسرت قطعاتی به نام‌های(مستانه شو)،(غم عشقت)،(روز و شب)،(دگر من نیستم)،(زمستان تنهایی)،(رو سر بنه به بالین) و یک قطعه به صورت بداهه برای علاقمندان به موسیقی اجرا می شود.

در کنسرت “گمان”، محوریت بر خوانش صحیح اشعار است،در واقع آهنگسازدر تلاش است تا القای مفاهیم شعری در یک موسیقی با کلام، با خوانش درست اشعار همراه باشد.

دیگر نوازندگان این گروه موسیقی عبارتند از آزاده عظیمی و فراز کاویانی:تنبور،علیرضا مصدقی:تنبک ،کوزه وکاخن،مهدی ملکی:دف ،بندیر و محسن دایی نبی:خواننده

شایان ذکر است کنسرت “گمان” به آهنگسازی فراز کاویانی و با صدای محسن دایی نبی سه شنبه و چهارشنبه ۲۷ و ۲۸ مرداد ماه در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.

همنوازان سایه با مهر به نیاوران می آیند

نیاوران گروه همنوازان سایه با هدف گسترش ارتباطات و فعالیت های مختلف در زمینه موسیقی اصیل ایرانی شکل گرفت. اجرا در فرهنگسرای نیاوران اولین کنسرت این گروه است که در دوبخش برگزار می‌شود. هر دو بخش این کنسرت به بازسازی آوازهای اقبال آذر در کنار دو پیش درآمد از مختاری و شهنازی اختصاص خواهد داشت. همچنین دو تصنیف خاوران و عراق از ساخته های امیر ذاکر زاده است که از آلبوم “هر که در این حلقه نیست ” در کنار دو تصنیف مخالف و سه گاه از آلبوم “آتش و خاک” در این کنسرت نواخته می شود.

نوازندگان گروه همنوازان سایه عبارتند از:زمان خیری:نی،محمد باقر زینالی:کمانچه،یاشار مهاجری:سنتور،سعید جلالیان:تمبک،محمد امین اکبر پور:تار و امیر ذاکر زاده:خواننده.

کنسرت گروه همنوازان سایه پنج شنبه ۲۹ مرداد ماه در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

یک دیدگاه در “دو خبر موسیقی از نیاوران”

  1. ممنون از سایت خیلی خوبتون
    برای دریافت جدیدترین اخبار موسیقی ایران و جهان از سایت خبری موسیقی شنو دیدن کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید