آخرین خبر

کنسرت علی زند وکیلی 18 شهریور در وزارت کشور

آوای ایرانیان: علی زند وکیلی پس از انتشار نخستین آلبوم مستقل خود، در تالار وزارت کشور روی صحنه می رود.
به گزارش آوای ایرانیان،علی زندوکیلی نخستین آلبوم رسمی و مستقل خود رادر حالی روانه بازار موسیقی کشور می‌کند که در آخرین لحظات نام این آلبوم تغییر کرد و این اثر “یادی به رنگ امروز” نام گرفت.

محمود شبیری (مدیر برنامه های علی زندوکیلی) با بیان این نکته توضیح داد: کنسرت علی زندوکیلی در تاریخ ۱۸ شهریور در تالار وزارت کشور برگزار خواهد شد تا این خواننده نخستین آلبوم رسمی و مستقل خود را به صورت زنده اجرا کند.

شبیری درباره زمان و تاریخ انتشار آلبوم مستقل علی زندوکیلی نیز توضیح داد: نخستین آلبوم رسمی و مستقل علی زندوکیلی “یادی به رنگ امروز” نام گرفته و قرار است در تاریخ ۹ شهریور به صورت گسترده در بازار موسیقی کشور منتشر شود. مراسم رونمایی و جشن امضای ویژه ای هم برای این آلبوم در نظر گرفته ایم که یک روز پس از انتشار آلبوم، در تاریخ ۱۰ شهریور برگزار خواهد شد و جزئیات زمان و مکان این برنامه به زودی اعلام خواهد شد.

مدیر برنامه های علی زندوکیلی درباره کنسرت بزرگ این خواننده در تالار وزارت کشور نیز گفت: یک هفته پس از انتشار نخستین آلبوم رسمی و مستقل علی زندوکیلی، کنسرت این خواننده در تاریخ ۱۸ شهریور در تالار وزارت کشور برگزار خواهد شد تا دوستداران او بتوانند نخستین اجرای زنده آلبوم “یادی به رنگ امروز” را از نزدیک شاهد باشند.

گفتنی ست این کنسرت به همت موسسه “رنگین کمان هنرجوان” به مدیریت سپهر صاحبی برگزار می شود و شرکت “نای و نی” نیز مجوزهای این برنامه را تهیه کرده است.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “کنسرت علی زند وکیلی ۱۸ شهریور در وزارت کشور”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید