آخرین خبر

مدیر عامل خانه موسیقی جای سالار عقیلی را در ارکستر ملی ایران گرفت

آوای ایرانیان: «ارکستر ملی ایران» به رهبری فرهاد فخرالدینی ۲۸ تا ۳۰ مرداد کنسرتی را با همراهی سعید ثابت، محمد اسماعیلی، و با جایگزینی حمیدرضا نوربخش(مدیرعامل خانه موسیقی) و رشید وطن دوست به جای سالار عقیلی و محمد معتمدی در تالار وحدت به روی صحنه خواهد برد.

به گزارش آوای ایرانیان، فرهاد فخرالدینی ضمن اعلام این خبر گفت: ما در این کنسرت برنامه متنوعی را با استفاده از آثار روح الله خالقی، علی تجویدی، همایون خرم، فرامرز پایور، عبدالحسین برازنده، آهنگسازان آذربایجان و آثاری از خود من را اجرا خواهیم کرد.

رهبر«ارکستر ملی ایران» در ادامه افزود: در این برنامه یک اثر مفصلکه خودم آن را تنظیم کرده ام با حضور سعید ثابت و محمد اسماعیلی به عنوان تکنوازان سنتور و تنبک و با همراهی ارکستر به اجرا در خواهد آمد.

وی همچنین عنوان کرد: این در حالی است که حمیدرضا نوربخش(مدیرعامل خانه موسیقی) و رشید وطن دوست نیز به عنوان خواننده در بخش های آوازی کنسرت«ارکستر ملی ایران» را همراهی می کنند و ردیان کنسرت سالار عقیلی و محممد معتمدی حضور نخواهند داشت.

فرهاد فخرالدینی ادامه داد: ما در این کنسرت قطعات متنوعی را برای مخاطبان«ارکستر ملی ایران» به روی صحنه می بریم که شامل ۹ قطعه آوازی و ۶ قطعه بدون کلام می شود.

رهبر«ارکستر ملی ایران» گفت: در بخش دیگری از این کنسرت یک تکنوازی چهارمضراب چهارگاه با ترکیب ویلن و ارکستر توسط یک جوان با استعداد به نام حبیب جدیبی اجرا خواهد شد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “مدیر عامل خانه موسیقی جای سالار عقیلی را در ارکستر ملی ایران گرفت”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید