آخرین خبر

کنسرت و مسترکلاس نوازنده ایتالیایی در تهران

آوای ایرانیان: جیوانی ریچاردی نوازنده ایتالیایی و عضو ارکستر فیلارمونیک میلان ایتالیا کنسرت هایی را ۵ و ۶ شهریور و مستر کلاس «ویولونسل» را طی ۴ مرحله تا ۳ شهریور در تهران برگزار خواهد کرد.

به گزارش آوای ایرانیان، علی قزانی مدیر مرکز موسیقی نوای شهر آشوب، با اعلام این خبر گفت: از امروز ۲۶ مرداد مستر کلاس ویولونسل «جیوانی ریچاردی» نوازندهء چیره دست ویولونسل و یکی از اعضای ارکستر فیلارمونیک میلان در مرکز موسیقی نوای شهر آشوب آغاز می شود و در سه تاریخ ۳۰ و ۳۱ مرداد و همچنین ۳ شهریور نیز ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه افزود: در راستای برگزاری این مستر کلاس ها «جیوانی ریچاردی» طی دو شب به اجرای کنسرت با ارکستر مجلسی «رَسا» نیز خواهد پرداخت.

مدیر مرکز موسیقی نوای شهر آشوب همچنین عنوان کرد: در این کنسرت که ۵ شهریور در تالار رودکی و ۶ شهریور در سالن میلاد کرج به روی صحنه می رود، ریچاردی به عنوان سولیستِ ویولونسل به اجرای قطعاتی از «هایدن»، «ویوالدی» و «وارلوک» می پردازد.

مستر کلاس ویولونسل «جیوانی ریچاردی» با نظارت و همت مرکز موسیقی «نوای شهر آشوب» و همکاری آموزشگاه موسیقی «سازینه» تدارک دیده شده و ظرفیت تعداد داوطلبان و شرکت کنندگان این دوره های تخصصی نیز به حد نصاب رسیده است.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “کنسرت و مسترکلاس نوازنده ایتالیایی در تهران”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید