آخرین خبر

“آئین فرزانگی” به تولید رسید

پیروز ارجمند گفت: آیین فرزانگی عنوان اثری است برای ارکستر سمفونیک و با تکخوانی سالار عقیلی به سفارش سازمان فنی و حرفه ای کشور و با موضوعیت ملی- میهنی به تازگی تولید شده است.
آوای ایرانیان، پیروز ارجمند گفت: آیین فرزانگی عنوان اثری است برای ارکستر سمفونیک و تکخوان که به سفارش سازمان فنی و حرفه ای کشور و با موضوعیت ملی- میهنی به تازگی تولید شده است.
وی گفت: خودباوری فرهنگی و لزوم رشد علمی بومی از جمله اصلی ترین محورتهای تولید این اثر ارکسترال است و سالار عقیلی نیز تکخوان آیین فرزانگی است.
گفتنی است ملودی این اثر را دکتر پیروز ارجمند ساخته است و دکتر پویا سرایی تدوین, تنظیم ،نظارت ضبط و مدیریت اجرایی آن را به عهده داشته است.
در ضبط این اثر سازهای ارکستر سمفونیک از قبیل فلوت, ابوا,کلارینت,فاگوت,هورن,ترومپت,ترومبون تنور,ترومبون باس ارکستر زهی,زایلوفون,و سازهای کوبه ای به همراه تکخوان حضور داشته اند.
لازم به ذکر اینکه نوازندگان ارکستر سمفونیک تهران از قبیل :علی جعفری پویان,میثم مروستی,ناصر رحیمی,سایوری شفیعی,فرزان بیژنی,رضا آذرنجات,حسین شریفی,رامین براتی,مهرداد عالمی و مهدی کلانتری بعنوان نوازنده در ضبط این اثر مشارکت کرده اند.
تولید آیین فرزانگی در استودیو دیلمان و با میکس و مسترینگ علی پورمقدم اکنون به اتمام رسیده است و این اثر بزودی در دسترس فرهنگ دوستان قرار خواهد گرفت.
منبع: نسیم

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در ““آئین فرزانگی” به تولید رسید”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید