آخرین خبر

«تاباکوف» جایگزین علی رهبری می‌شود

آوای ایرانیان: علی رهبری اعلام کرد: یک رهبر ارکستر بلغاری، ارکستر سمفونیک تهران را به جای من در جشنواره‌ی موسیقی فجر رهبری خواهد کرد.

به گزارش آوای ایرانیان، رهبر ارکستر سمفونیک تهران، اظهار کرد: ارکستر سمفونیک تهران درخواست سه اجرا را در جشنواره‌ی موسیقی فجر به مدیران این جشنواره ارائه داده بود، اما وقتی من از سفر ترکیه بازگشتم، متوجه شدم در جدول فقط یک اجرا برای این ارکستر در نظر گرفته شده است.

او ادامه داد: من برای سه اجرا برنامه‌ریزی کرده بودم و قرار بود «امیل تاباکوف» که یک رهبر ارکستر بلغاری است، رهبر ارکستر سمفونیک تهران در جشنواره‌ی فجر باشد و خودم هم با ارکستر در افتتاحیه و اختتامیه اجرا داشته باشم؛ اما حالا که قرار است فقط یک اجرا از این ارکستر در جشنواره روی صحنه برود، ترجیح می‌دهم که آقای تاباکوف این کار را انجام دهد. دالیبور کاروای نیز به‌عنوان سولیست ویلن در این اجرا حضور خواهد داشت.

مدیر هنری ارکستر سمفونیک تهران در بخش دیگری از سخنانش گفت: اکنون برنامه‌های ارکستر به‌طور منظم در حال انجام است. سعی می‌کنیم همه‌چیز طبق روالی که قبلا اعلام شد، پیش رود. قطعا نمی‌گذارم که هیچ برنامه‌ای لغو شود.

جشنواره موسیقی فجر از ۲۱ بهمن‌ماه تا اول اسفندماه برگزار می‌شود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«تاباکوف» جایگزین علی رهبری می‌شود”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید