آخرین خبر

پاسخ همایونفر به ادعای پورناظری درباره موسیقی سریال تنهایی لیلا

آوای ایرانیان: کارن همایونفر آهنگساز موسیقی متن و تیتراژ پایانی سریال «تنهایی لیلا»، درباره موسیقی این اثر و سوء‌تفاهمی که از قطعات پخش شده در این کار بوجود آمده است، توضیحاتی را ارایه کرد.

به گزارش آوای ایرانیان، کارن همایونفر در پاسخ به پرسشی درباره سخنان تهمورس پورناظری در نشست خبری کنسرتش که بیان کرده بود بخشی از موسیقی آلبوم «قطره های باران» در سریال «تنهایی لیلا» که این شب ها از شبکه سوم سیما روی آنتن می رود، استفاده شده است، گفت: موسیقی هایی که در این سریال به کار گرفته شده است امضای خود من را دارد و به من تعلق دارند.

وی تأکید کرد: ممکن است این ملودی‌ها شبیه یک اثر دیگر باشند اما کاری است که آهنگسازی آن بر عهده خود من بوده است.

آهنگساز سریال های «مادرانه» و «مدینه» همچنین درباره قطعاتی که ممکن است از آلبوم پورناظری در سریال پخش شده باشد، عنوان کرد: بعد از اینکه ما کاری را می سازیم و موسیقی را سینک می کنیم و اثر نهایی تحویل داده می شود، دیگر اشرافی به این مساله که چه چیزی روی آنتن شبکه ها پخش می شود، نداریم اما اگر برادران پورناظری فکر می کنند که در حوزه موسیقی سریال «تنهایی لیلا» اتفاق قابل پیگیری رخ داده است با من تماس بگیرند و من هم اگر حق و حقوقی از آن‌ها ضایع شده باشد حتما پیگیری می کنم. در عین حال اگر در میان قطعاتی که برای موسیقی متن کار ساخته شده است قطعه ای به شخص دیگری تعلق داشته باشد باید تهیه کننده سریال پاسخ دهد چراکه مسئولیت این کار با وی است.

همایونفر توضیح داد: تهمورس پورناظری کار حرفه ای می کند و می داند که آهنگسازی که موسیقی را سینک می کند در جریان آنچه که نهایتا روی آنتن می رود، نیست. بسیاری از قطعات موسیقی های خود من هم در ۲۴ ساعت شبانه روز از برنامه های مختلف مستند، ترکیبی و وله ها روی آنتن شبکه های سیما می رود و ما دستمان از همه جا کوتاه است.

این آهنگساز درباره امکان شباهت موسیقی ساخته شده به دست وی برای سریال «تنهایی تنها» با کارهای برادران پورناظری، گفت: تیتراژ پایانی سریال این کار و همچنین موسیقی متن آن به من تعلق دارد اما وقتی شما موسیقی دستگاهی کار می کنید ممکن است با آثار زیادی شباهت پیدا کند چراکه منشاء همه این آثار موسیقی ایرانی هستند.

وی در پایان اظهار کرد: من فرصت پیدا نمی کنم سریال «تنهایی لیلا» را ببینم اما شنیده ام که قطعه ای پخش شده که با آنچه که من ساخته ام، نامربوط بوده است و همانطور که گفتم این مساله با تهیه کننده سریال ارتباط پیدا می کند.

سریال «تنهایی لیلا» به کارگردانی محمد حسین لطیفی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی هر شب ساعت ۲۱ از شبکه سوم سیما پخش می شود.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

یک دیدگاه در “پاسخ همایونفر به ادعای پورناظری درباره موسیقی سریال تنهایی لیلا”

  1. As usual, David… Spot-ON! #Kudos… now to verify if these types of older sight can certainly the path in addition to explicate develop – elaborate a strategy based upon Google’s MapMaker a major component of our own SEARCH ENGINE OPTIMISATION Specialists on the internet Skype team daily (as you recognize! ) is invested on formulating precisely which types of bottom-up strategy! Hmm… need to printing this kind of away maybe for much more examine…. heave a sigh, presently there moves typically the weekend, correct!: -)

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید