آخرین خبر

یادبود خاص مرتضی پاشایی در کنسرت احمدوند

آوای ایرانیان: شب گذشته در کنسرت مهدی احمدوند، موزیک ویدیو گلچینی از آثار مرحوم مرتضی پاشایی برای مخاطبان کنسرت پخش شد که اشک های محمد علیزاده و مهدی کرد(مدیر برنامه پاشایی) از ه تا همخوانی و خاطره بازی حاضرین در سالن با آهنگ های مرتضی پاشایی . فضایی که به واسطه این موزیک ویدیو در سالن ایجاد شده بود

احمدوند-(16)

به گزارش آوای ایرانیان، مهدی احمدوند ، خواننده موسیقی پاپ کشور در ادامه تور کنسرت های تابستانیش ، شب گذشته در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به دیدار هوادارانش رفت.
مهدی احمدوند با نیم ساعت تاخیر روی صحنه آمد و برنامه را با قطعه ((دلم گرفت)) آغاز نمود . وی در همان ابتدا، وعده برنامه ای متفاوت ، همراه با آیتم های گوناگون را به حاضرین در سال داد . پس از آن به اجرای قطعات ((بارون)) ، ((ساعت رفتن)) ،((از این ساعت)) ، ((بازنده)) و ((به جای تو)) پرداخت . این خواننده در ادامه برنامه از حضور سوپراستارها و مهمانان ویژه در سالن خبر داد و به معرفی مهسا کامیابی بازیگر سینما و تلویزیون پرداخت .

احمدوند-(17)

احمدوند در حین برنامه از ناامیدی به عنوان بزرگترین گناه نام برد و اظهار کرد : زیباترین صفتی که یک فرد میتواند داشته باشد این است که در بدترین شرایط جسمانی به خاطر طرفدارانش روی استیج بیاید و به اجرای برنامه بپردازد . این جمله مقدمه ای بود برای اجرای قطعه ((نگران منی)) مرحوم مرتضی پاشایی که احمدوند با همصدایی حاضرین در سالن به اجرای آن پرداخت .

احمدوند-(18)

سپس نوبت به آیتمی رسید که مهدی قولش را در ابتدای برنامه داده بود . موزیک ویدیویی بسیار زیبا از کار های مرحوم مرتضی پاشایی که حال و هوای خاصی به سالن داد، از اشک های محمد علیزاده و مهدی کرد گرفته تا همخوانی و خاطره بازی حاضرین در سالن با آهنگ های مرتضی پاشایی . فضایی که به واسطه این موزیک ویدیو در سالن ایجاد شده بود، همگان را به یاد کنسرت های مرتضی پاشایی می انداخت، پس از پایان این ویدیو همگان به احترام مرحوم پاشایی از جا برخاستند و به تشویق وی پرداختند .
بعد از این آیتم مهدی احمدوند با پوششی متفاوت و اسپرت به روی صحنه آمد و به اجرای ادامه برنامه پرداخت . پس از آن نوبت به معرفی بازیکن سابق تیم ملی و پرسپولیس ، افشین پیروانی رسید که با تشویق پرسپولیسی های سالن همراه بود . در ادامه احمدوند به شوخی از استعداد بسیار کم خود در رشته فوتبال گفت که همین موضوع را دلیل کنار گذاشتن دنیای ورزش و پا گذاشتن به عرصه ی خوانندگی دانست .

احمدوند

سپس نوبت به اجرای قطعات ((چشمای جادویی)) ، ((سرگیجه)) و آهنگ شاد ((ستاره)) رسید که بسیار مورد استقبال طرفدارانش قرار گرفتند. در حین برنامه مهدی احمدوند در معرفی محمد علیزاده به عنوان مهمان برنامه گفت: یکی از خوانندگان پرطرفدار ، خوش تیپ و خوش استایل موسیقی کشور مهمان این اجرای من است و پس از این معرفی قطعات ((چشمات)) ، ((برگرد)) ، ((احساسی)) ، ((پرواز)) و ((یادگار)) به ترتیب به روی صحنه برده .
گروه پازل(علی رهبری ، آرین بهاری) ، احمد پورمخبر ، علی رام ، محسن افشانی و شاهین صمدپور از دیگر مهمانان این برنامه بودند .
احمدوند قبل از اجرای قطعه پایانی ، از مهدی کرد(تهیه کننده) ، محمدحسین توتونچیان(مدیریت سایت ایران کنسرت) ، عباس باران (مدیر هماهنگی) ، مهیار کرد (هماهنگی اجراها) و منصور ابراهیمی (عکاس) تقدیر و تشکر کرد .
او همچنین در حین اجرای برنامه به معرفی یکایک اعضای گروه خود می پرداخت .
این خواننده جوان با اجرای قطعه خاطره انگیز((عشق اول)) به برنامه خاتمه داد و در پایان نیز از روی استیج با هواداران خود عکسی سلفی به یادگار گرفت .

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “یادبود خاص مرتضی پاشایی در کنسرت احمدوند”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید