آخرین خبر

بابک جهانبخش: به احترام مخاطبان، دکور نداریم!

آوای ایرانیان: بابک جهانبخش، شب گذشته در دو سانس مختلف در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی آخرین کنسرت تابستانی خود در پایتخت را روی صحنه برد.

به گزارش آوای ایرانیان، بابک جهانبخش، شب گذشته در آخرین کنسرت تابستانی خود در پایتخت که در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار کرد قطعات پرطرفداری چون برف، ایده آل، اکسیژن، ریمیکس دریا، تهران و ماه عسل را برای مخاطبان خود اجرا کرد.

در میان قطعات اجرا شده، قطعه آهنگ “برف” از محبوبیت بیشتری نزد مخاطبان کنسرت قرار داشت و بخشی از هواداران جهابخش در قسمتی از کنسرت خواهان اجرای سریعتر این آهنگ توسط جهانبخش بودند.

کنسرت شب گذشته بابک جهانبخش همانند سایر اجراهای این هنرمند با استقبال بالایی از سوی مخاطبان و طرفدارانش روبرو شده بود.

دانیال حکیمی، بازیگر سینما و تلویزیون تنها مهمان ویژه کنسرت دیشب بابک جهانخبش بود.

یکی از نکات قابل توجه کنسرت جهانبخش، طراحی نشدن دکور خاص و ویژه ای بر روی سن بود که بابک جهانبخش در این خصوص گفت: من پیشنهاد دادم در این اجرا دکوری خاصی زده نشود زیرا دکور طراحی شده موجب کور کردن دید مخاطبانی که در گوشه های سالن نشسته‌اند می شد و ما هم به احترام این مخاطبان از پیاده کردن این دکور خودداری کردیم.

گفتنی است، در این کنسرت بابک ریاحی پور (گیتار بیس) ، مسعود همایونی (گیتار الکتریک) ، ایلیار خسروی (درامر) ، مهران فرشباف (پرکاشن) ، بهنام حکیم(بوزوکی) ، انوشیروان تقوی(کیبورد) و کسری خدیور(ویلن) به رهبری ارکستر رضا تاجبخش, جهانبخش را همراهی می کردند.

لازم به ذکر است این کنسرت به همت شرکت اکسیر نوین به مدیریت محمد خانزاده و مسئولین روابط عمومی پوریا مطلبی برگزار شد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “بابک جهانبخش: به احترام مخاطبان، دکور نداریم!”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید