آخرین خبر

عکس/ درخواست جدید محمد محبیان از دوستداران “حبیب”

آوای ایرانیان:  فرزند حبیب پس از برخی اتفاقات در شبکه های اجتماعی، با انتشار نامه ای، از دوستداران این خواننده خواست که برای پیگیری اخبار مربوط به پدرش فقط از طریق صفحات رسمی او و حبیب اخبار و اطلاعات را دریافت کنند.

به گزارش آوای ایرانیان، موزیک ما نوشت: حمد محبیان در پی برخی اتفاقات و اطلاع رسانی های بعضا نادرست در فضای مجازی، با انتشار نامه ای از دوستداران حبیب خواست که برای جلوگیری از اتفاقات و برخی حواشی، صفحات رسمی او و پدرش را دنبال کنند و تنها از طریق آنها نسبت به اطلاع از صحت و سقم اخبار، اقدام نمایند.محمد در متن این نامه که برای انتشار در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار گرفته، نوشته است:

«با سلام و تشکر از لطف و محبت تمام دوستدارانِ حبیب. عشق و علاقه ى شما به حبیب غیرقابل انکار و ستودنى است و صفحاتى که برایش ساخته اید و پست هایى که از او به اشتراک گذاشته اید خود بهترین نشانه ى این عشق است. خواهشمندم براى احترام به علایق، شادى روح و حفظ حرمت حبیب و همچنین جلوگیرى از پراکنده شدن اخبار نادرست و دامن زدن به شایعه ها، پستها و صفحات خود را بر اساس صفحات رسمى حبیب و محمّد در اینستاگرام، فیسبوک و کانال تلگرام تنظیم کنید. دوستدار و قدردان همگى شما محمّد محبیان»

تنها صفحات مورد تائید حبیب و محمد که به صورت مستقسم زیر نظر شخص محمد مدیریت می شوند، صفحه اینستاگرام حبیب به آدرس: habib_music و آدرس رسمی صفحه محمد نیز: Mohamad.mohebian است.

کانال تلگرام رسمی حبیب به آدرس: telegram.me/habibiranmusic و آدرس کانال محمد نیز: telegram.me/mohamadmohebian است و سایر صفحات و کانال های تلگرامی به هیچ وجه از نظر خانواده حبیب محبیان صلاحیت انتشار اخبار حبیب را ندارند.

نویسنده:

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “عکس/ درخواست جدید محمد محبیان از دوستداران “حبیب””

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید