آخرین خبر

سخنگوی وزارت ارشاد: محدودیت‌های بی‌مورد نباید وارد موسیقی شود

آوای ایرانیان: سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: متاسفانه برخی رسانه‌ها به دنبال کشف حقیقت نیستند و جواب پیشرفت‌های مختلف دولت را با تخریب می‌دهند.

به گزارش آوای ایرانیان، حسین نوش‌آبادی در آیین تودیع و معارفه مدیران کل سابق و جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دکتر صفی پور بنا به انتخاب خودشان، مسئولیت خطیر مدیریت اداره کل فرهنگ و ارشاد استان آذربایجان شرقی را ترک می‌کنند.

وی افزود: بر اساس تصمیم دکتر جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد، فعالیت‌های فرهنگی و هنری دکتر صفی‌پور در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخصوص در تمامی تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها ادامه خواهد داشت.

وی افزود: انتظار داریم تمامی اصحاب فرهنگ و هنر در تمامی استان‌های کشور، به مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مشورت داده و یارای آنان در توسعه فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی و … باشند.

سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکر مجدد از تلاش‌های ارزنده صفی‌پور در پست مدیریتی خود عنوان کرد: امیدواریم دکتر محمد پور که از کاربلدان و متخصصین این حوزه هست سیاست‌های پیشین را به جد پیگیری و اجرا کند.

نوش‌آبادی از این استان به عنوان سرزمین افتخارآفرینان نام برد و گفت: مردمان غیور و همیشه در صحنه خطه قهرمان‌پرور آذربایجان، از گذشته‌های دور، سردمدار و آغازگر حرکت‌های مختلف علمی، سیاسی، اقتصادی و حتی حکومتی بوده و حتی در یک مقطعی از تاریخ، سیاسیون بزرگ این خطه همچون شاه اسماعیل صفوی، شاعر و ادیب بوده‌اند.

وی افزود: این استان می‌تواند در بخش‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، صنعت و اقتصاد، الگوی سایر استان‌های کشور باشد.

وی با اشاره به وضعیت سیاسی منطقه خاورمیانه ادامه داد: برخی کشورها با راه انداختن جنگ و آشوب می‌خواهند اقتدار، شکوه و صلابت ایران اسلامی را زیر سوال ببرند.

نوش ‌آبادی نیز با انتقاد شدید از عملکرد برخی رسانه‌های منتقد دولت گفت: اگر این رسانه‌ها به دنبال کشف حقیقت باشند، فعالیت ارزشمندی انجام می‌دهند؛ اما متاسفانه در اکثریت قریب به اتفاق موارد می‌خواهند به بهانه‌های واهی، پیشرفت‌های دولت را مخدوش کنند.

وی گفت: رسانه‌ها نباید مطالبی منعکس کنند که صحت نداشته و همچنین بازخورد مثبتی در جامعه نداشته باشد.

وی با بیان اینکه در حوزه فرهنگ و هنر، نباید نگاه‌مان را بسته نگه داریم گفت: به عنوان مثال نباید در بحث موسیقی، محدودیت‌های بی‌موردی ایجاد کنیم. تمامی فعالیت‌های هنری و فرهنگی با در نظر داشتن مسال شرعی و دینی انجام می‌شود. اگر ما در این حوزه محدودیت‌های شدیدی را اتخاذ کنیم، دشمنان ما از خارج از کشور برای جوانان‌مان برنامه می‌نویسند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “سخنگوی وزارت ارشاد: محدودیت‌های بی‌مورد نباید وارد موسیقی شود”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید