آخرین خبر

استقبال ایتالیایی‌ها از کنسرت سالار عقیلی

آوای ایرانیان: سالار عقیلی، همزمان با برپایی جشن روز ملی جمهوری اسلامی ایران در اکسپوی میلان در سالروز با بزرگداشت ابن‌سینا با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مقامات ایتالیایی به روی صحنه رفت.

به گزارش آوای ایرانیان، گروه راز و نیاز به خوانندگی عقیلی ۴۵ دقیقه روی صحنه بود و قطعاتی چون “شمع جان”، “بهار دلنشین”، “نیاز”، “شکایت دل”، “خوشه‌چین”، “خاک مهرآیین” و موسیقی بدون کلام “تبریز در مه” را اجرا کرد و برنامه را با قطعه “وطنم” به پایان رساند که حضور پپرشور ایتالیایی ها هنگام اجرای کنسرت سالار عقیلی جالب توجه بود.

در روز ملى ایران در میلان ، علاوه بر اجراى موسیقى ایرانى سالار عقیلى، دیگر گروه‌های هنرى حاضر نیز برنامه‌هایی متنوع از آوا و حرکات آیینى ایرانى را به نمایش گذاشتند که با استقبال شایان توجه مردم روبرو شد.

همچنین وزیر صنعت، معدن و تجارت هم در این مراسم با اشاره به استقبال بازدیدکنندگان از پاویون ایران گفت: یکشنبه بیش از ۲۰ هزار نفر از غرفه ایران بازدید کردند و به نقل از مسئولان غرفه، در روزهای عادی نیز از ۱۰ تا ۱۵ هزار نفر از غرفه ایران بازدید می‌کنند.

گفتنی است، بیش از ۱۴۴ کشور جهان از جمله ایران در این رویداد بزرگ جهانی با موضوع تغذیه زمین، انرژی که از روز۱۱اردیبهشت آغاز و تا ۹ آبان ادامه دارد، شرکت دارند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “استقبال ایتالیایی‌ها از کنسرت سالار عقیلی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید