آخرین خبر

راه يافتگان به بخش موسيقي نواحي نهمين جشنواره جوان اعلام شدند

۷۸ نوازنده و خواننده موسیقی محلی ایران به مرحله نهایی نهمین جشنواره موسیقی جوان راه یافتند.

به گزارش آوای ایرانیان، دبیرخانه نهمین جشنواره موسیقی جوان بعد از پایان کار کمیته‌های داوری مرحله اول جشنواره و بررسی آثار ارسالی در بخش موسیقی نواحی ، اسامی ۷۸ نوازنده و خواننده را برای اجرا در مرحله نهایی اعلام کرد.

بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره نوازنده سازهای دوتار، تنبور، رباب، تار آذری، ساز عاشقی، بینجو، کمانچه، قیچک نی، سرنا، کرنا، بالابان، نرمه‌نای، دوزله، نی‌انبان، نی‌جفتی، دف، دایره، دهل، نقاره، دوسر کوتن، دیوان ، قوپوز، تنبک محلی ،ضرب و تمپو و نیز خوانندگان موسیقی محلی در طول برگزاری جشنواره نهم جوان در حضور هیات داوران به اجرا می پردازند.

گفتنی است اسامی افراد منتخب بر اساس بخش‌ها و رده‌های سنی هم اکنون در سایت جشنواره موسیقی جوان به نشانی www.javanmusicfestival.com و نیز پایگاه اطلاع‌رسانی موسیقی ایران (نای) به نشانی www.nay.ir قابل رؤیت است.

نهمین جشنواره موسیقی جوان به دبیر هومان اسعدی ۹ تا ۲۰ شهریورماه در تالار رودکی و وحدت برگزار می شود.

در این دوره شرکت کنندگان در سه بخش موسیقی دستگاهی ، موسیقی کلاسیک و موسیقی نواحی از ۹ تا ۱۹ شهریورماه در تالار رودکی به رقابت با یکدیگر می پردازند و در روز ۲۰ شهریورماه طی مراسم اختتامیه که در تالار وحدت برگزار می شود، برگزیدگان این دوره اعلام می شود.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “راه یافتگان به بخش موسیقی نواحی نهمین جشنواره جوان اعلام شدند”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید