آخرین خبر

کنسرت “اوپن سورس” در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود

آوای ایرانیان: کنسرت تریو «اوپن سورس» به نوازندگی کلاوس گزینگ، یورن مه یر، ساموئل روهرر، پنجم و ششم شهریور ماه در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

به گزارش آوای ایرانیان، این گروه که در سال ۹۳ با دو اجرای موفق در تالار وحدت، موسیقی خود را به هنردوستان ایرانی معرفی کردند، برای دومین بار در تهران به اجرا می‌پردازند و ساخته‌های جدید خود را ارائه می‌دهند.

بیورن مه یر نوازنده باس و عضو سابق گروه مشهور رونین، موسس گروه سوئدی بازاربلو، عضو گروه هنرمند فقید ایرانی آزیتا حمیدی و همچنین کوارتت انور ابراهیم عود نواز برجسته تونسی، برای موسیقی دوستان ایرانی نامی آشنا است.

ساموئل روهرر نیز به همراه تریو کالین ولون و کوارتت وولفرد برده روده تا کنون دو بار در تهران به روی صحنه رفته است و در زمره کوبه ای نوازهای صاحب سبک در صحنه موسیقی نوگرای اروپاست.

کلاوس گزینگ که علاقمندان موسیقی او را به عنوان آهنگساز و نوازنده در گروه خواننده مشهور جز انگلستان، نورما وینستون و همچنین نوازنده کلارینت در کوارتت انور ابراهیم می‌شناسند، جزو معدود هنرمندان مطرح و فعال در زمینه نوازندگی کلارینت باس است.

بر اساس این گزارش، تریو «اوپن سورس» پنج‌شنبه و جمعه ۵ و ۶ شهریور ماه ساعت ۲۱:۳۰ به مدت ۸۰ دقیقه اجرا می‌شود و علاقمندان جهت تهیه بلیت این برنامه می‌توانند به سایت تیوال مراجعه نمایند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “کنسرت “اوپن سورس” در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید